Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Jeg har fått nye, telfast 180 mg... Og tok vaksine på Lørdag..
Vrimle Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Har byttet merke på tabletter ei flere år nå, blir ikke fornøyd. Akkurat nå har jeg Cetirizin tabletter. Bruker også øyedråper og nesespray til. Hvordan har sprøyten fungert for deg? Jeg suprte om å få ta sprøyte i fjor, men legen anbefalte det ikke, fordi at det er noe stoffer som henger i kroppen så lenge etterpå. Nå skal det sies at denne legen er veldig streng med skjekking og det å gi ut medisin også da! Så jeg vurderer sprøyte til neste år ja..
Gjest det spirer og gror Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 jeg bruker aerius.. de fungerer supert.. men jeg er ikke sånn kjempeallergisk heller da,...
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2008 Sprøyta har fungert kjempefint, begynte å merke lindring samme kveld, siden jeg reagerer så voldsomt som jeg gjør så anbefalte legen den sammen med preparatene, men han sa også at det er ikke alle som får dem, at preparater må være grundig utprøvd først og at man må ha ekstremallergi mot et eller annet..
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Bruker Loratidin, og tar kortison sprøyta. Har fått et nytt liv etter den sprøyta. Fantastisk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå