Gå til innhold

Kan noen komme med anbefalinger....danmark


Anbefalte innlegg

Skrevet

til et bra campingsted i Danmark. Det er så mye å velge på. Har sett litt på øst jylland, men vet ikke hva jeg skal velge. Det er vel kanskje bra overalt..Setter stor pris på tilbakemelding.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei skal selv til danmark nå. vi har valgt nordjylland for der blåser det ikke så mye. et koselig sted som heter Hals. Kort vei til storbyen aalborg, fine strender, koselig lite sted med resturanter og butikker og masse gøy å finne på. ligger ca 4,5 mil fra fredrikshavn.

Skrevet

takk for tipset, men jeg trodde det var på øst jylland det ikke blåste så mye jeg. Skal sjekke ut det stedet du nevnte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...