blond Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 har dere få ting eller lagrer dere ting hos foreldre/andre? Er dere bare flinke til å rydde og kaste ting?
Poteto Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 vi hadde heldigvis ikke så mye før vi flyttet sammen, men vi har en utebod som vi lagrer ting i.. ellers så har svigers en god del ting som er sambo sitt som vi ikke har plass til..
heisand? Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 plass til en mann til og så vist en baby til... om man kan bruke klær og leker til nestemann så hadde jo det vært fint. men kan jo bli et annet kjønn.
Januarjubel! Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Lagringsplass er alfa og omega, også inne i selve leiligheten. Vi kjøpte leilighet med garderoberom - og kunne ikke klart oss uten. Før bodde vi i en enda mindre leilighet og da måtte vi be folk om å ikke kjøpe bursdagsgaver til oss...for vi hadde ikke plass til mer rett og slett...(med den fine bivirkning at vi fikk mange symbolske geiter:)
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Har blitt flink til å kaste og gi bort ting. Flyttet fra et hus på 250 kvm med en liten låve til en leilighet på 60 kvm uten bod. Måtte virkelig sortere I den prosessen lærte jeg at det du ikke har sett eller brukt det siste halvannet året, det trenger du ikke.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Vi har leid leilighet i litt over 1 år, den er bare 40 kvm, flyttet hit fra et hus på 140 kvm som vi solgte i fjor, bygger hus nå som vi skal flytte inni om fredag. Vi har lagret det meste hos foreldrene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå