Mamman til Ovedie Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Er 26+2 i dag og har i lengre tid vært plaget av sår/ utslett rundt munnen + hovne lepper.. Utrolig ubehagelig.. Er 3 gangen i løpet av svangerskapet jeg opplever dette. tidligere har det gårr over etter ca 2 uker men denne gangen har det vart i over 3 uker :-( Er så utrolig frustrerende da jeg smører salver rundt munnen.. Ser ikke spesielt delikat ut. REiser på ferie til sydligere strøk i morgen .. Noen som har vært borti noe slikt og har råd og tips å komme med ?? Please del :-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 jeg hadde et slags utslett rundt munnen på den ene siden da jeg var gravid sist - liksom fra munnviken og på størrelse med en femmer (and growing) utover mot kinnet. Skikkelig dritt; rødlig, ruglete og flassete. Så jo rålekkert ut. Prøve litt forskjellig uten hell, og dama i parfymeriet sa at det mest sannsynlig var hormonelt betinget da det lå i "hormonområdet" i fjeset (der man ofte også får kviser når man har mensen feks). Husker ikke helt når det kom, men det ble ved meg nesten helt til fødsel (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå