Gå til innhold

Da klarte jeg ikke å vente lenger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

GRATULERER!!!

Håper du får et deilig svangerskap!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratuerer. : )

Du bor i oslo? Ja, trenger trille venninner til våren. Godt å treffe noen single (så man slipper å høre på jenter som prater om sine forståelsefulle og lite forståelsefulle kjærester:))

Skrevet

Ja, jeg bor i Oslo. Fint å bli kjent med noen som er i samme situasjon :-) Hvor langt er du kommet, du ligger vel noen uker foran meg. Er formen bra? Gleder meg til det begynner å vises :-)

Skrevet

Jeg er 8 uker, så ca en mnd lenger enn deg. Formen er fin, jeg var på IVF så tar hormoner enda. Jeg er litt trøtt og kvalm. Ikke så ille at jeg klager.. : ) Men har ikke klart å skjønne det enda at jeg er gravid. Skal på ny UL (har vært på to tidlige) om fire uker, gleder meg. Da har jeg kommet så langt at jeg kan begynne slappe av med at jeg er gravid. (råder deg til å ikke lese alt inne på 1.trim, der er det veldig mange stressa og nervøse jenter. Tror det er lurt å bare slappe av, ikke gå rundt å være redd for at ting går gale) (Jeg tenker at kroppen min skal være et harmonisk sted der spiren vil trives: ))

Jeg har lagt på meg mye pga hormoner, så har litt problem å skjule magen på jobb : )

Skrevet

Ny UL om 4 uker, ja da er det virkelig en liten baby du får se :o) Helt fantastisk å få titte inn. Jeg har time til Blakstad om 4 uker fra i dag, håper på å få en liten titt da. Er vel noe som begynner å likne en baby da, i min 8. uke.

Av person så er jeg ganske rolig og avbalansert, og det skal normalt sett temmelig mye til for å stresse meg, men litt selektiv er jeg på hvilke innlegg jeg åpner opp og leser her inne (og da spesielt inne på 1. trimester..). Jeg velger å tenke positivt, og går ut fra at dette går bra :o)

Så du har ikke fortalt noe til kollegaer ennå?

Jeg har valgt å fortelle om prosjektet mitt til kollegaene mine, ei god venninne og til mamma og søstera mi. Så langt har jeg bare fått positiv respons.

Hvordan er det å gå på hormoner? Mye humørsvigninger etc? Er veldig glad det ikke var nødvendig for meg. Lindenberg presterte å si at jeg "var jo så ung" - hehe..

Skrevet

Var hos Blakstad på UL 7+2, da så jeg bare en sekk med en hvit klump i : ) (babyen min: ))

Jeg jobber i stort og mannsdominert firma, så bare fortalt det til noen få utvalgte. Men ellers tror jeg alle jeg kjenner vet om det. Klare ikke være tyst om ting jeg tenker på.En kolega sa at han skulle si til alle at han var faren.. hehe... Bare for å skape litt sladder.

Veldig lite humørsvingninger, men vet ikke hva som er naturlig fra meg eller fra piller/gel.

Ung er da alltid kompliment : ) -75 modell? Samme her.

Kos deg med spiren.: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...