Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt veldig ømme pupper frem til uke 7, men nå har dette gått over, kjenner litt men de er ikke på langt så ømme og harde som de var tidligere. Er det noen som har opplevd dette? Eller er dette et symptom på at noe galt har skjedd? Blir så urolig og bekymret av å gå å tenke på dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

jeg opplever det samme som deg. har spurt andre her inne og mange sier at det er normalt at symtomene gir seg rundt uke 12. vet ikke hvor langt du er på vei?

og tro du meg jeg vet hvordan du har det jeg og går å kjenner etter hele tiden, og er så bekymret for at det er noe galt. store skrekken er MA.

krysser fingrene for oss begge! håper det er og går bra!

Skrevet

Jeg er i uke 12 i morgen, og mine har ikke vært særlig ømme på ei stund. Noen dager er de det, andre dager ikke.

Skrevet

Jeg er 6+2, og mine har vært helt ekstremt ømme og harde.Er litt bedre nå, men fortsatt vonde =/

Også har de vokst ganske mye....er det vanlig så tidlig?

Skrevet

Slapp av, dere er ikke unormale ;)

Skrevet

Helt normalt :) Hormonene forandrer seg ... jeg er 11+2 nå og har nesten ingen symptomer, men satser på at alt er bra:)

Skrevet

Jeg er 9+4 i dag, og har også mye mindre ubehag nå enn tidligere, både av kvalme og ømme pupper. Synes bare det er deilig jeg! At jeg fremdeles er gravid, kjenner jeg jo på andre tegn på kroppen, blant annet trøtthet og sære matvaner jeg plutselig har fått... :)

Jeg tror på tankens kraft, og prøver å ikke bekymre meg så mye. Jeg prøver å leve sunt og normalt, og kose meg masse med mine nærmeste!

Kos deg, nyt at du er i form! :)

Skrevet

jeg er bare 6 u,men har mange tegn, ømme bryster(veldig) og de har vokst ganske mye, kvalme, tretthet, sure oppstøt, litt rar mage, mye gass...... håper at alle disse symptomene er tegn på at alt går bra:) Håper virkelig at alt går bra:) skal ikke til UL før 11 aug.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...