Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 .... dere har sett litt for mye idol og jan fredrik karlsen, gir meg frysninger. Lykke til holder rikelig
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Har sagt masse lykke til fra lenge før Idol var noe tema, så det kommer jeg til å fortsette med. Masse lykke til med mange svar på innlegget. Dette var jo en utrolig viktig sak...not
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 hehe.. tror du har sett for mye idol.. kan ikke huske at an har sakt det. men.. så henger jeg meg ikk eå opp i hva andre sier på tv da... aner jeg at anonym er tv slave..? hehe
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 HAHAHA! du har lite å gjøre du.. ønsker jo folk masse lykke til fordi jeg mener virkelig det, men ante virkelig ikke at detta var gærli også.
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Har aldri sett idol, og sier MASSE lykke til så mye som jeg vil.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Ja, kan ikke folk slutte med det..hahahaha...oh my god
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 Kan ikke du slutte å bry deg med hva folk skriver?? Solen skinner og livet er godt. KOm deg ut istedet for å sitte inne og bry deg med hva folk skriver,,
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 Haha...snakk om å slå seg selv i trynet da.
Laybik Skrevet 9. juli 2008 #10 Skrevet 9. juli 2008 Hvordan kan du greie å ergre deg over at folk ønsker det beste for hverandre???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå