råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Hvordan er det der? vi reiser i november. Hva er temp. der da? Hvordan er shoppingen? stranden? Langt til andre småsteder? Puerto rico, las palmas? Hvilket hotell lå dere på?
* 5 om dagen * Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 har ikke vært spesifikt i maspalomas,men svarer likevel. Jeg har vært mange ganger i playa del ingles, som er gåavstand til maspalomas.I nov er det varmt, ca 25-28 grader.på dagen, kan gå ned i 16 grader på natta. Stranden er vel den som henger sammen med playa del ingles sin strand, den er 3 km lang tror jeg, om jeg ikke husker feil. Shopping vet jeg ikke om så mye med det er jo noen sentre der,faro2, bla med det er jo mange store i playa. ca 10 min med taxi til puerto rico, og ville tro det tok ca 1 time med taxi til las palmas.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2008 tusen takk for svar:) Hvordan er det med små babyer og taxi? er det bedre å ta buss? tenkte på barnesete.....tror ikke vi tar med oss setet ned der! eller???
* 5 om dagen * Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 som jeg har sett, så er det ikke bilseter i taxi bilene der nede, men buss tar jeg ikke der nede.for de kjører helt vilt...hehe...vet ikke om de har seter,eller belter heller i bussene. burde nok ta med sete,om dere har mulighet. men vi har aldri hatt med, og på alle de ukene vi har kjørt taxi, har vi ikke sett eller vært i noen ulykker. i maspalomas,og i playa del ingles er det veldig fint å gå med barnevogn,men i playa er det en del trapper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå