JulieF*Victoria* Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Jippi! Nei, jeg er ikke 11 uker enda, men misunner dere som er det:) Lykke til videre:)
hope<3<3 Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2008 da nærmer vi oss skikkelig uke 12 hihihihihi!!!!!!!!
Giinaღ Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Jepp, jeg er også 11 uker i dag!!!!! Er det ikke deilig? Skal på UL i morgen. Er suuuuuperspent!
hope<3<3 Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2008 jo det er helt fantastisk =)!! har faktisk gått litt fort =)
Giinaღ Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Hvordan står det til med symptomer? Synes trøttheten er på hell, TAKK OG LOV Ellers så kjenner jeg ikke mye nå.
hope<3<3 Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. juli 2008 jeg er ganske trøtt enda, men kvalmen har nesten der gitt seg helt, nå er det bare av og til hvis jeg ikke spiser skikkelig at jeg blir dårlig. ømme bryst!!!!!! det er helt sykt..Lurer på hvor lenge det varer.Vondt med bh vondt å ligge på magen hehe. Har kjent litt i korsryggen i det siste,men det kan også være noe jeg har gjort selv;) Jeg har det helt supert. er jo i kjempe god form. Er heldivis ikke en av dem som spyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå