Gå til innhold

Bibelen, en "kjekk" historiebok...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir nok litt provosert når mennesker sier at homofili ikke er rett, ifølge bibelen... for hva annet står det i denne "kjekke" historie boken, også kalt bibelen...

du skal steines til døde om du spiser skalldyr...

du skal brenne dyr i hagen din, for dens lukt gleder herren...

og dette er bare 2 av mange tåpelige sitat fra den flotte boken..

disse sneversynte kristne har jeg ikke noe til overs for.. hykklere, og bråkmakere!!

hvor mange kriger starter pga religion?? de fleste!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm. ikke alle kristne er like hysteriske...

For mange er bibelen en historie bok, for andre er det en religion, som følges.

På lik linje med koranen...

Ja, kristendommen er den religionen som har startet mest kriger oppigjennom årene, men i dag vil jeg tro den er også den mest inkluderende..

Det at det faktisk har fått gjennomslag and homofilt ekteskap o.l... sier i grunnen sitt.... selv om mange enda er trangsynte, så er likevel store deler av samfunnet åpen for likestilling samme hva slags legem en har..

Skrevet

nei, ikke alle kristne, også derfor jeg skrev disse sneversynte kristne.. istede for alle...

Skrevet

Det Gamle Testamentet er skikkelig bra underholdning, om ikke annet.

Skrevet

ja, ikke sant...

Skrevet

Hehe må si herren har en snodig luktesans!!!

Det værste er de snevrsynte kristne som vinkler bibelen til det som passer DE. Og KUN de og deres.

Har selv gått på kristent privatgymnas (gikk på idretts 4årig linje). Å der har jeg vært oppi mye vanvittige diskusjoner!!! Hehe jeg ble til og med "dømt" til helvette av ene læreren min da jeg forsiktig prøvde å si at homofile valgte ikke å bli homofile for å provosere han å Gud. Hadde jeg vært homofil/lesbisk så tror jeg ikke hadde brydd meg ett sekund eller offret en tanke på hva han syntes om meg. Hihi da fikk jeg beskjed av med en sånn holdning kom jeg til å komme til helvette. Spurte om han kunne definere helvette til meg, å da sa han; ett liv uten gud. Da sa jeg bare at jeg nok skulle klare meg ganske så bra. Han raste ut av klasserommet i tårer og var sykemeldt i en uke....

Skrevet

haha.. er det mulig...

Skrevet

Jepp =)

Skrevet

jeg er ikke for en gud som tilgir alt, bare man ber litt.. synes det blir for enkelt jeg da.. så.. hvis hitler, sadam, osama bare ber til gud, er det greit det de har gjort....?

Skrevet

Så utrolig bra.. helvete er et liv uten Gud. *LOL*

Skrevet

Haha, har lest om denne stakkars lærern fire ganger nå, synes det er like festlig hver gang :-D

Skrevet

ja, synes den er arti.. hehe

Skrevet

Hehe men han læreren var ekstrem da!!! De andre lærerene på skolen var greie å lot deg være i fred med det du mente.

Han introduserte seg første skoledag med "Jeg heter Jan .... .... og har en kone og tre døttre. Hadde jeg vært muslimsk hadde jeg nok hatt tre koner som jeg slo ihel og en datter som jeg skulle ha steinet neste uke. Forresten, homofile må bruke bleie!!!"

Hehe sånn var starten på det skoleåret hehe.

Skrevet

hærregud... fro en pussig skrue.. jaja... hadde ikke det vært på en kristen skole, men en vanlig skole, hadde ikke han jobbet som lærer... de kristne gjør vell som de vil de...

Skrevet

Hehe jepp. Lager sine egne regler å opplegg. Men må si masse gode lærere der også, og godt utrustet skole med datamaskiner,gode klasserom og spesialrom da. Kommer vel av donasjoner av stakkars forvirrete mennesker!!!

Skrevet

kan jo hende at han er homofil selv. Sikkert ikke så kult å høre at det finnes de som mener at det er en medfødt og uhelbredelig tilstand. Utrolig at noen skoler lar sånne folk opptre som autoritetspersoner, men det finnes jo nok av eksempler på at det er umulig å sparke dem når de først er "inne" i skolesystemet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...