Alba44 Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Jeg nyter nå en kaffekopp mens lillegutt tar sin første lur ute i vogna. Etterpå kommer mamma på besøk )) Mamma, lillegutt og jeg skal kose oss sammen! En fin dag ønskes dere!
Mamsen87 :) Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Vi skal snart på besøk til mamma og stefar. De skal til polen til fredag, så rett til gran canaria etter de har vært der. Så vi skal kose oss der i dag, grille i finværet!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Jeg blri vel å ligge på sofaen hele dagen som vanlig, med denne kvalmen ;o) Sola skinner så da koser nok lillefrøken seg i barnehagen i dag ) Høres ut som om du får en god dag i dag, Alba )
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Lillegutt og jeg skal ut og leke. Og på butikken en tur + lekebutikken. Når sambo kommer hjem i tre tiden skal vi grille:)
attpåklatt!! Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Hei snuppa! Her har vi vært våken siden kl 6! Gullet sover igjen..heldig hun! Jeg har vasket klær, ryddet og fått resten av fam på beina! Lest ferdig boken min på trappen i deilig morgensol...!! Skal sole meg idag! God plan..? :-) Male litt... tror jeg..hehe! Nyte en deilig sommerdag med familien! Kanskje litt grillings... Ønsker deg en super dag med mammaen din og snuppen!! Klem!!
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Har vært og levert blivende storebror i barnehagen, sitter her og lader opp til litt rydding, før jeg skal ut og handle de siste tingene til lillesøster som forhåpentligvis melder sin ankomst snart Har ei uke til termin. Tror jeg må ta meg en dupp snart også, sover så dårlig om nettene nå mot slutten. Så blir det vel henting i barnehagen, hjem å lage middag til pappan kommer hjem og så kose oss ute
to jenter og ett gull i magen Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 snuppa er i bhg og eldste jenta på ferie hos pappaen så jeg skal rydde og vaske litt her. før jeg drar til mamma en tur på ettermiddagen.
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 Sitter på jobb og skal skrive instrukser... ikke rart tankene vandrer... DET ER GØRR!
melkekua™ Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 Det hørtes koselig ut Alba ) Kose dere masse! Her må vi hente medisiner til datteren vår, har smittet henne med streptokokker (((( Hun som nettopp er ferdig med en runde med feber og oppkast. Dette var en skikkelig lei start på ferien, men vi får bare gjøre det beste ut av det! Ha en fiiiiiiiiiiiin dag )
Alba44 Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. juli 2008 Tusen takk, jenter!! Alltid koselig med mamma-besøk :-D Hun er her snart nå. Fått ut 2 klesvasker også. Så godt med tørkevær. Melkekua: GOD BEDRING til vesla di!! Håper hun blir frisk og rask igjen SNART!!
Poteto Skrevet 9. juli 2008 #11 Skrevet 9. juli 2008 i dag skal vi ikke gjøre så mye. skal snart gå å handle så skal vi kose oss litt ute.. men så er det klesvask, middag å kakelaging.. ha en knall dag ilag med din mor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå