Gå til innhold

Når en kvinne blir gravid med en mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hun har hatt sex med flere, da må det tas en farskapstest hvis hun er usikker.

Jeg synes det er gangske løssluppent jeg. Det å ha sex med flere rundt den samme tiden så hun ikke vet hvem som kan være far.

Har en kompis som nettopp har vært inne til farskapstest til en gutt som er 10 mnd!!!!!!!

Han var veldig skufet over å få vite det når barnet er så mye som 10 mnd.

Jeg synes han burde ha fått vite mye tidligere at han faktisk kan være far.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen jenter er ekstremt egoistiske.. Og vil heller ikke innrømme heeelt at det kan være flere fedre.

Typen til venninnen min ville at eksen skulle ta farskaps test, men hun nektet, og han er mørk, ungen er mulatt, og andre trekk som var typisk han. (venninna mi som tipset han om det io begynnelsen av forholdet, siden hun kjenner godt den andre hvite barnefaren) tilslutt måtte fedrene gå rettens vei for og få det gjort. Tilslutt fant de ut at han typen var barnets far.. etter 15mnd.. :o

Noen jenter er egoistiske ja..

Skrevet

Det er vell ikke værre at jenter er løssluppen, når guttene kan vifte rundt med snabelen i tide og utide og ha seg to og tre jenter på samme helg?

At jenta blir gravid, må hun og mannen/guttten bare ta som en konsekvens av manglende bekyttelse og blir det testing ja så blir det det.

At kompisen din ikke fikk vite det før etter 10 mnd, kan jo ha forsjellige årsaker, ikke sikkert at hun egentlig ville si det, men pga av ymse omstendigheter ble hun tvunget til det. F.eks arvelige sykdommer, økonomi osv, osv.

Skrevet

HI her.

Han trodde faktisk at han hadde noe på gang med denne jenta, men hun ville ikke se han igjen.

Han har fått vite av hennes venninne at den helgen de hadde sex hadde hun hatt sex med 5 forskjellige menn så det er nok ikke kompisen min sin feil. Er nok heller hun som var redd for å virke så horete da hun hadde hatt seg med så mange på ei helg.

Skrevet

Det kan jo hende dama trodde det var noen andre i 10 mnd, men så viste det seg at det ikke var det. Og derfor ble det sendt brev til han så seint. Fordi han kanskje er den andre mulige.

Skrevet

Jeg har bare 1 mann for hver eggløsningsperiode så slipper jeg å bli usikker. Går greit det, men litt stress når man kanskje har funnet en som er god og må stopp fordi neste eggløsningsperiode begynner.

Skrevet

Hvorfor ikke bare sørge for å være godt nok beskyttet?

Skrevet

For det første er det ingen andre en damen selv som har noe med om hun har 1 eller 10 sexpartnere i løpet av en halvtime. Du får jo bare syntes det er løssluppent. Jeg mener en hver har rett til å gjøre hva de ønsker med sin kropp. (Lurer også på hvor sikre dine kilder er på at hun hadde hatt seg med 5 på en helg. Høres litt ut som et videregående rykte, uten noe grunnlag)

Om hun\de brukte prevensjon eller ikke vet hverken du eller jeg. Nok av eksempler på mennesker som har blitt gravide på alle typer prevensjon. Hvorfor han fikk vite så sent at han var blitt far vet ikke jeg, kanskje du bør spørre han om hvorfor, siden dere er så gode venner mener jeg...

Skrevet

Fordi man sjansen for blir gravid minker da AndreVonDrei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...