Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter mensen (eller ikke...) til søndag-mandag. Igår begynte det med stikkinger i høyre side nede i magen, idag er det værre. Det kommer og går, varer aldri mer en noen sekunder. Kan det være i forbindelse med graviditet, eller er det mest sansynlig bare en syste eller noe??

Er vondt altså. Noen som vet hva jeg snakker om??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det skikkelig vondt eller bare litt stikk liksom? Jeg hadde det slik ved forrige graviditet 3-4dager før ikm:) Lykke til!

Skrevet

Det er stikking som med en nål på en måte.

Hadde vært fantastisk om jeg var gravid, men har liksom ikke helt troen, er vel bare redd for å bli skuffet,men det blir jeg jo uansett når mensen kommer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...