Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

som klarer å sette på en dvd film alene? Her gjorde akkurat sunniva det...... valg av film derimot var ikke akkurat bra. Arnold er sjeldent noe for barn!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. så bra. Her klarer ikke snuppa det en gang. Men en lekekompis hun har gjorde det vel omtrent fra samme alder som Sunniva...

Skrevet

hehe,,, det kan min også. han er litt over 1 1/2 år.. hehe. jeg kjøpte dvd spiller her om dagen og 1 gang måtte jeg sette den på før han hadde forstått konseptet (kanskje far og han har trent?)

litt morro er det da.. hehe

Skrevet

min gutt kan det... Han er 2,5 år nå da, men har klart det selv en stund :)

Skrevet

Han kommer seg fram til menyen, men der stopper det gitt.

Det er igrunn like greit, det i kombinasjon med barnesikring på skapet. ellers hadde Nemo gått på repeat hele dagen her.

Skrevet

Hehe, her har vi kombinert dvdspiller og ps3, men 2-åringen, som selvfølgelig plukker opp ALT pappan gjør, skrur på ps3, henter spaken og setter seg til i sofaen og sier han skal bare spille litt :) Han får ikke skrudd på tven da, men når vi skrur på så står det som ofte et spill og går. Han setter også filmer på, men han velger alltid sine egne filmer, heldigvis kanskje :)

Skrevet

Jenta mi på 2 år klarer det selv og klarer i tillegg å trykke på play knappen og pause knappen (litt flaks også tenker jeg). Men det er utrolig hva de får med seg og snapper opp av det vi gjør.

Skrevet

Vi ser aldri på dvd nesten så den tror jeg ikke hun aner vi har men hun kan sette på tvn sette i konakten til støvsugeren og støvsuge, sette på vaksemaskin og tørketrommel. Legger også inn tøy hi hi =0).2 år er en artig alder.

Skrevet

hehehehe kan jeg låne henne noen timer eller? Skulle så gjerne ha ryddet noe tøy:)

Skrevet

Gutten min beg å sette på dvdèn når han var rett over 2 år :) Ser ut til at han har arvet sin fars tekniske innsikt. En skikkelig pappagutt, som gjør aalt som pappa gjør :)

Jeg må låse inn filmene, ellers så vil han se film hele tiden =o/

Skrevet

Jenta vår var nok ikke mye over to år før hun klarte det nei. Hun slo på TV'n og satte i filmen. Vet også hvor enter, play, power og lyden er på fjernkontrollen. Tydlig at unger lærer fort hvis vi viser dem!

Skrevet

Han velger film og setter den inn i dvd-spilleren selv , ja.

Men så er han 2 år og 5 mnd da:o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...