*Timulia* Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Kom hjem fra sykehuset i dag tidlig etter å ha vært der i to dager med dattera mi for brokk operasjon. Gleder meg til å komme hjem til en god klem og litt medfølelse fra mannen min (som har vært her med sønnen vår på 12 uker), men det eneste jeg får er et kyss på kinnet og at han blir dritsur når jeg sier jeg er sliten!!!!! Guttungen tar flaske uten problem, og har sovet hele natta begge nettene (lenger enn når jeg er hjemme!!) og oppførte seg visst som en engel i hele går så mannen jobba hjemmefra. Og så presterer han å bli sur og si "ikke bli så grinete, jeg er sliten jeg og!" når jeg sier at det skal vel gå på et vis uten han her i dag!!!! Tenk om han kunne sagt: "jeg kan jobbe hjemmefra på formiddagen i dag og jeg, til du får tatt deg en dusj og sovet litt" (begge unga sover). Så utrolig deilig det hadde vært!!! Han hadde jo ikke trengt å gjøre det, men da kunne jeg haller sagt at han bare kunne dra! UTBLÅSNING!!!!!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 "Først meg selv, så min neste, - hvis det er til mitt eget beste"
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Det er noe med forventninger. Man kan ikke forvente at folk skal handle på en bestemt måte når vi ikke gir uttrykk for hva vi vil/ønsker/trenger. Mannen din er ikke tankeleser Det er ganske stressende når det er noe med barna våre. Kanskje dere begge er slitne etter en påkjenning? Da blir man ofte biskere enn man tror man er. Kanskje han tenker akkurat det samme som deg? Men for all del, bare blås det ut av deg Håper alt er bra med datteren deres
Dunder Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Kan du ikke bare spørre han om han kan bli hjemme litt lenger? Hvis man vil ha noe, må man be om det!
~sjiraff~ Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Teline skriver mye fornuftig her. Må innrømme at da jeg leste innlegget skjønte jeg ikke helt greia, men at det høres ut som om to slitne mennesker som ikke helt klarer å kommunisere hva de ønsker.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Det minner meg litt om oss damer som har vært hjemme noen dager med unger, og selv om det ikke har vært travelt så er det jo en utfordring (man gjør jo gjerne endel hjemme også, av type husarbeid) og så blir vi sure når gubben kommer fra jobb og sier han er sliten (jeg er OGSÅ sliten, ser du vel), og så blir det en konkurranse om hvem som er slitnest. Men ja; om ungen ikke har vært noen utfordring i seg selv så hadde nok jeg svelget det i meg om jeg var gubben din ;o)
*Timulia* Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2008 Dere sier så mye fornuftig alle sammen. Endte med at jeg ringte til han og sa at jeg var skuffa. Det skjønte han, og sa han hadde sendt meg en mld. Der sto det at han var glad i meg og at jeg hadde vært flink med dattera vår. Så da ble det bra etterhvert likevel. Men takk for at dere gadd å "høre", Deilig å få blåst ut det verste- Ikke lett med sånn derre kommunikasjon gett...... Ha en fin dag damer! Nå skal jeg ta en dusj etter 48 timer i samma klærne........ Det går forresten veldig bra med dattera vår
kokosyklus Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 Så søte dere er:) Kommunikasjon er håpløst når man er skikkelig skikkelig sliten. I dag morges var så drittrøtte begge to etter å ha våknet hver 2. time av at snuppa vil ha mat. da trodde han at jeg ble sur på han frodi han satt på do og bæsja, så fikk jeg den overhalingen:) Snakk om å snakke forbi hverandre! ha ha, jeg bare lo og sa at han var trøtt. Forrige gang det skjedde, slo jeg i døra da han dro, det var IKKE hyggelig og har skjedd bare den ene ganger. ikke alltid så lett å se at man er sliten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå