Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Det satt jeg og lurte på i stad og!! Tror jeg må ta en ny gravidtest jeg altså.....uff! Det er 8 uker siden fødselen min -hvor lenge har du gått?
AndreVonDrei Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Jeg har ikke fått min enda heller, men regner med den er rundt et av de nærmeste hjørnene. Stresser ikke med det, jeg...
KaMa Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Det er høyst inviduelt. Noen får den ikke tilbake før lenge etter de slutter å amme, mens andre kan få den ganske raskt tilbake. Selv fikk jeg den tilbake ca 2 mnd etter fødselen. Til tross for fullamming. Er man redd for å bli gravid igjen kort tid etter fødsel så bør man bruke prevansjon.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Jeg ammer ikke og har fått beskjed om å vente til mensen med å begynne på prevensjon, så derfor er jeg litt på tuppa.
AndreVonDrei Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 Sier du det? Hvilken prevensjon skal du begynne på? Jeg fikk beskjed av legen min i forb. med spiral-innsetting (hvis man kan kalle det det) at jeg eeeegentlig skulle vente på mensen, men hvis det drøyde så kunne jeg få det gjort uansett.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 Jeg ammet så jeg fikk tilbake mensen 8 mnd etter fødsel. Til deg som sa det hadde gått 8 uker og ingen mens -er du ikke nettopp ferdig med renselsen da?
KaMa Skrevet 9. juli 2008 #10 Skrevet 9. juli 2008 Bruk kondom. Som sagt, det er høyst inviduelt når ens kropp regulerer seg og går tilbake til noe som kan minne om normalen. :-/
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #11 Skrevet 9. juli 2008 eg fikk mensen igjen etter 8 uker.. men er veldig induviduelt når en får mensen.. noen får den igjen nesten med en gang etter renselsen og når får den ikke igjen før etter 1 år...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #13 Skrevet 9. juli 2008 Hadde knapt nok noen renselse. Blødde bare i noen dager, så var det over. Derfor jeg mener mensen burde komme snart.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #14 Skrevet 9. juli 2008 etter begge mine så har jeg fått den igjenn akkurat 1 mnd etter jeg sluttet å amme. sluttet da de var 7mnd og 9,5mnd..
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #15 Skrevet 9. juli 2008 Jeg ammer ikke.... Gjorde de 4 første ukene før det gikk skeis. Legen la ut om at kroppen er på sitt mest fruktbare etter en fødsel, så jeg tør ikke se på en mannetiss engang før jeg er godt preventert....men da må jeg jo få mensen først!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå