Spent Hattiec... Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Blir så lei av meg selv når jeg hisser meg opp over det aller meste som skjer rundt meg hele tiden. Er på jobb nå og må skikkelig ta meg sammen for å behandle gjestene på hotellet sånn noenlunde ok.. Glefser litt innimellom. Kjenner jeg blir sur bare jeg ser folk innimellom og da er det ikke lett om de i tillegg har et eller annet å klage på. Tror nesten jeg må sykmeldes eller omplasseres snart jeg, så vi ikke havner i avisa. " Sinnsyk resepsjonist angrep eldre dame...", ser det for meg!
Katsi Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Hehe, kjenner meg utrolig godt igjen! Står i butikk selv og vanligvis koser jeg meg med å hjelpe kunder og får skikkelig kick av fornøyde kunder. Nå har jeg ingen tålmodighet og må anstrenge meg for å smile. Syns ikke det var så mange frekke kunder før, men det er det nå
ChellBell - har født! Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 haha, kjenner meg igjen sååå godt! Syns de fleste er ganske teite for tiden Det inkluderer barn også... sabla små masete unger som ikke er oppdratt riktig.. Uff.. heldigvis klarer jeg for det meste å holde meg, men folk skulle bare visst hva jeg tenkte om dem for tiden..
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Men det verste med uoppdragne/bråkete unger syns jeg er når foreldrene eller mine venner/familie mener at jeg må tåle sånt nå når jeg har blitt gravid. At jeg må venne meg til det liksom. Som f.eks i helgen da vi var i bursdag for mine nevøer. Lydnivået ble etterhvert helt forferdelig og ingen av foreldrene så ut til å bry seg nevneverdig. Det var tydelig at det var voldsomt både for meg, sambo og resten av oss som ikke hadde barn der. Men da jeg og sambo så på hverandre og himlet med øynene fikk vi beskjed av en av foreldrene om at dette måtte vi bare venne oss til nå!! Jaha, så bare fordi jeg er gravid så trenger ikke folk rundt meg holde orden på ungene sine lenger?? Nei, takke meg til!! Når mini kommer ut kommer hun etterhvert til å få klar beskjed på hva slags lydnivå (f.eks) som er akseptert og ikke akseptert! Knurr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå