Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på om det er normalt å være løs i magen i slutten av svangerskapet. Jeg trudde jeg bare var dårlig i magen pga at vi hadde vært å spist på Mc Donalds her om dagen, men i de 2 siste dagene har jeg våknet av at jeg må skikkelig på do.. Ikke bare tisse lissom!

Jeg er i uke 38 nå og jeg har ikke vært sånn i magen før i svangerskapet. Da har jeg nesten trudd at jeg har hatt forstoppelse, for da har jeg nesten ikke vært SÅNN på do :P hehe..

Men samtidig som jeg begynte å bli løs i magen har jeg hatt veldig med sterke kynnere.. Er det derfor jeg er dårlig i magen?

 

Håper noen kan svare meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder på sånn jeg også, dytter denne... noen som vet? Tror ihverfall at det er en stor fordel når vi skal i fødsel!

Skrevet

Hei, tror dette er en del av "klargjøringen" til fødselen! Helt vanlig å være løs i magen når det nærmer seg har jeg hørt!

Skrevet

var sånn med min første...da var jeg veeldig hard i magen helt til mot slutten.....nå har jeg veeldig hoven overleppe og menssmerter+doturer de siste 3dagene....er bare i uke35 følge ul åg 36 følge meg selv....så vet ikke jeg..ingen leger har tid til meg...tengte jeg skulle teste om jeg har uvi...

Skrevet

Jøss.. Klargjøring til fødsel ja.. Jeg må si det er mange måter denna kroppen sier ifra om ting på.. Rart hvordan denne kroppen funker.

 

Tusen takk for svar jenter! Det hjalp meg veldig.

 

Men jeg har jo fortsatt 2 uker(OG 2 dager) igjen, kommer det til å være sånn her helt frem til fødselen? (da håper jeg at jeg slipper å gå på overtid as) :/

Skrevet

Har vært dårlig i magen kanskje de to siste ukene, og har termin om to dager. Vil heller ha det slik enn at alt stopper opp... :S

Skrevet

Jeg har siste uka vært plaga med det samme som deg og jeg tror det kom samtidig med at jeg fikk mye mer kynnere.

Det er jo litt sånn jeg bruker å være når jeg får mens og har litt samme følelsen når jeg har kynnere.

Er enig med de andre at det er bedre med løs enn med hard mage nå på slutten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...