* 5 om dagen * Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 etter 6 år.Det er min datter og hennes kjæreste som har valgt å gå fra hverandre. og jeg synes det er trist da, for de hadde kjøpt hus, og forlovet seg... nå gruer jeg meg til å fortelle det til min datter på 7, at han er ikke sammen med henne lengre.Han betydde alt for ho på 7 år. jaja, sånn kan det gå når de er 19 og 20 år, og ikke prøvd ut livet.var en av de som hadde vært utro over lengre tid....
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Det var leit....trist når sånt skjer. Syntes det var skikkelig leit når det ble slutt mellom svigerinna mi og samboeren, han var en hyggelig kar vi likte så godt, men de var på forskjellig sted i livet og hadde vokst fra hverandre. Han hadde jo vært onkel til ungene tross alt....
<3katie<3 Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Ville bare si lykke til jeg Til dere alle sammen. Håper alt ordner seg! Det er alltid trist når sånt skjer
Zikosu og William Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 folk vokser jo ifra hverandre...ville ikke hatt noe tro på at det skule vart for evig når de ble sammen i så ung alder...var vel kanskje litt dumt å kjøpe hus når den ene er utro,altså at vedkommende var med på å kjøpe hus når h*n egentlig visste forholdet var mer eller mindre dødt... men skal de fortsatt holde kontakten eller??
* 5 om dagen * Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2008 huset ble kjøpt fra den ene faren til de to, så det var jo for så vidt greit nok, de kjøpte det i april, og før problemene starta tror jeg.forlovelsen derimot skjedde 11 mai, Jeg kommer til å ha konttakt, han kommer hit en kveld for å snakke, men nå bor vi 1 times kjøring fra hverandre,så blir ikke mye kontakt ville jeg tro. Uff, det kom litt brått på, selv om de var unge når de traff hverandre,så trodde alle at det ville holde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå