TøffiTrynet☠ Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Og jeg koser meg sånn hjemme med gutta mine! Storebror på 5 er så glad for å ha fri fra barnehagen, og han koser seg sånn med lillebror på 1. Og lillebror forguder selvfølgelig storebror! Er så gøy å se, og jeg blir så stolt og takknemlig over barna mine! Og deilig å ha god tid sammen med begge to... I dag har vi hoppet på trampolina, badet og bakt muffins. Ønsker dere alle en god sommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå