Vrimle Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Den ene er en som er mye på radio for tiden, ganske populær. Er av ei dame som har ganske hes stemme noen steder. Så synger hun: I was made for you... Den andre er en jeg hører sjeldent. Ei som synger: Du må ikkje sova burt sumarnatta. Den minner litt om sangene som Gunhild i Gåte synger.. På forhånd tusen takk!
fornøyd ja Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Den første er nok The Story med Brandi Carlile.. det er jeg ganske sikker på
Mor&barn Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 den første er brandi carlile med the story, men den andre husker jeg desverre ikke
Vrimle Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2008 Tusen takk for svar! Det var rett det ja;) Noen som vet hva den andre heter eller hvem som synger den? Har prøvd og googlet litt, men finner det ikke ut..
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 http://www.hemsida.net/hannekrogh/Songbook/v/viskalikkjesovabortsumarnatta.html teksten,HVIS det er den du mener, men vet ikke hvem du har hørt synge den. Den er ganske kjent, og mange artister har sunget den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå