Mamman til David<3 Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Sambo har BESTEMT at hvis vi får jente skal hun hete Dine?
mor_til_2_84 Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Nå spør du om meninger, så her kommer min... Det er et navn jeg kunne vurdert til en hund... Syns ikke det var særlig fint, og ihvertfall ikke på et menneske.. Men igjen, bare min mening.
tika81 Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Syns d var ett søtt navn:) Ser for mæ ei søt lita tulla som e vældi likt og såå nydeli:)
Mamman til David<3 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2008 Tusen takk tika81.. Sambo ble glad når jeg leste opp det du skreiv..
mor_til_2_84 Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Mamman til David<3: Men hva syns DU om navnet da?
Mamman til David<3 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2008 Tja.. Nja.. Vet ikke helt egentlig.. Synes det er et søtt navn, men ikke helt min smak.. Er så mange andre navn jeg liker bedre.. Men jeg får vel diskutere vidre med sambo da..
mor_til_2_84 Skrevet 8. juli 2008 #9 Skrevet 8. juli 2008 He he, bare tenker for meg selv når andre små barn skal prøve å si navnet hennes, så kan det jo lett bli til at hun flyr rundt og heter DYNA!!!! hi hi Det er langt fra det styggeste navnet jeg har hørt, men det er en sånn veldig dollete klang over det syns jeg... Ikke helt meg.
Mamman til David<3 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. juli 2008 Hahaha, ser det for meg.. Dyne, Dyne:P
mor_til_2_84 Skrevet 8. juli 2008 #12 Skrevet 8. juli 2008 Hi hi, det var det jeg så for meg også. En gjeng med unger som desperat søker kontakt med lille Dyne som er opptatt med noe helt annet.
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 9. juli 2008 #13 Skrevet 9. juli 2008 neeeh... d var ikke helt vår smak =) men litt søtt, var d jo =))
Tita&Tage Skrevet 9. juli 2008 #14 Skrevet 9. juli 2008 Har aldri hørt det før. Liker Dina veldig godt, da jeg kjenner en ordentlig søt jente som heter det. Hmmm, tror jeg må tygge litt på det. Men det var jo litt søtt da.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. juli 2008 #15 Skrevet 9. juli 2008 Det er et litt sånn midt-i-mellomnavn syns jeg. Verken dyne eller dina, liksom ;o) Selv hadde jeg nok heller gått for Dina eller Gine, noe jeg forøvrig syns er søte navn. Ser litt mange mobbemuligheter i Dine (og det er ikke for å rettferdiggjøre mobbing i det hele tatt, men fakta er jo at det skjer likevel, forutsett eller ikke).
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #16 Skrevet 9. juli 2008 ehhh.. Helt ærlig? Syns ikke det var det så veldig fint, dessverre.. Men det er bare min mening, det er jo dere som bestemmer.. =) Hvorfor ikke døpe henne Dina?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå