Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet?:O:O


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo har BESTEMT at hvis vi får jente skal hun hete Dine?:o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå spør du om meninger, så her kommer min...

Det er et navn jeg kunne vurdert til en hund... Syns ikke det var særlig fint, og ihvertfall ikke på et menneske..

Men igjen, bare min mening.

Skrevet

Takk for ærlig svar..

Skrevet

Syns d var ett søtt navn:) Ser for mæ ei søt lita tulla som e vældi likt og såå nydeli:)

Skrevet

Tusen takk tika81..:)

Sambo ble glad når jeg leste opp det du skreiv..:)

Skrevet

Mamman til David<3: Men hva syns DU om navnet da?

Skrevet

Tja.. Nja.. Vet ikke helt egentlig.. Synes det er et søtt navn, men ikke helt min smak..

Er så mange andre navn jeg liker bedre.. Men jeg får vel diskutere vidre med sambo da..:P

Skrevet

He he, bare tenker for meg selv når andre små barn skal prøve å si navnet hennes, så kan det jo lett bli til at hun flyr rundt og heter DYNA!!!! hi hi :P

 

Det er langt fra det styggeste navnet jeg har hørt, men det er en sånn veldig dollete klang over det syns jeg... Ikke helt meg.

Skrevet

Mente DYNE ikke med a til slutt så klart

Skrevet

Hahaha, ser det for meg..:P

Dyne, Dyne:P

Skrevet

Hi hi, det var det jeg så for meg også. En gjeng med unger som desperat søker kontakt med lille Dyne som er opptatt med noe helt annet. :)

 

Skrevet

neeeh... d var ikke helt vår smak =) men litt søtt, var d jo =))

Skrevet

Har aldri hørt det før. Liker Dina veldig godt, da jeg kjenner en ordentlig søt jente som heter det.

Hmmm, tror jeg må tygge litt på det. Men det var jo litt søtt da.

Skrevet

Det er et litt sånn midt-i-mellomnavn syns jeg. Verken dyne eller dina, liksom ;o) Selv hadde jeg nok heller gått for Dina eller Gine, noe jeg forøvrig syns er søte navn. Ser litt mange mobbemuligheter i Dine (og det er ikke for å rettferdiggjøre mobbing i det hele tatt, men fakta er jo at det skjer likevel, forutsett eller ikke).

Skrevet

ehhh.. Helt ærlig?

Syns ikke det var det så veldig fint, dessverre.. Men det er bare min mening, det er jo dere som bestemmer.. =)

Hvorfor ikke døpe henne Dina?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...