Gå til innhold

Hvor bor dere hen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bur i sjølve byæ ja! Artieste dialekta:) Bor i sentrum.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ser dere hva jeg ville oppnå med denne tråden folkens:o)

 

HI

Skrevet

Nops. Et godt stykke lengre nord:)

Skrevet

Jah, i blei no grisenysgjerrig på na gåssingen lenger oppi her da, så nåkka oppnådde du ja :o)

Skrevet

Ja, mållingænj he nåkå å lære tå dialæktæ :-p hehe.... Bræi å fin dænj ;) Hehe... Aldær forstått koffær sa mållingæng ska vare så fin på di... E jaggu arti å hære på dåkkå :)

Skrevet

Gøy å se om det er noen i nærheten som er her inne da :) uten å røpe identiteten sin for mye :)

 

Skrevet

No sitt i og humre for me sjøl her, for i høre for me ho som i kjenne når i les, og ho e nemlig ganske arti. :-) Jaja. Natta no tenke i!

Skrevet

Satt å såg på na klåkkå no ja, tiæ flyg her innje :) Kanskje me prekast ættekvart. Arti å sjå at d e nåken fra omægninj her :)

 

Natta

Skrevet

Sandnes

Skrevet

Så artig!! trodde jeg var den eneste fra Florø her. Ble jeg nysgjerrig også :P

Skrevet

bare bygdekoner her? Bor i bergen sentrum jeg

Skrevet

Ikke noen fra sørlandet her da?

Skrevet

Sandnes...Norges 4. styggeste by! Dessuten fungerer ingenting her...hverken kollektivtrafikken, parkvesenet, nav og diverse fastlegekontorer....ding dang dong.

Stavanger er den beste byen=)

Skrevet

Olden i Stryn kommune.

Skrevet

skudeneshavn;) (karmøy)

Skrevet

kvinnherad her også. du som også skrev kvinnherad, kor i kommunen?

Skrevet

Bor også i Florø, som overste anonym!:D

Liten by, så artig å se flere her inne som er herfra:D

Skrevet

Eg o! Sommarbyen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...