2prinsesserogbim Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Håper ikke min havner på bærtur igjen, da blir jeg sprøøø... Håper på at jeg klarer å bli gravid igjen ganske snart, vil så gjerne ha en liten til... I dag ble Alexandra 2 år og jeg har sittet å tenkt på denne dagen for 2 år siden da hun kom til, og jeg har så innmari lyst å gi henne en lillebro/søster nå... Jeg savner en baby i hus, og vi gleder oss såååå masse til vi sitter med en liten igjen, Alexandra kommer til å bli så stolt storesøster...
akon- 09baby Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Hei. Jeg hadde SA i uke 7, i april. Jeg fikk mensen igjen 30 dager etterpå, så det var ganske normalt. Ble gravid igjen på pp'en etter det. Men har mistet igjen i dag, det er helt forferdelig. Mye værre enn forrige gang. Nå får bare tiden gå så kan vi prøve igjen når kroppen er klar. Gratulerer med 2 årsdag til deg
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Nei, slett ikke normal. Hadde en tidlig SA etter IVF i mai og begynte å blø 16.mai. Har ikke hatt mens etter det. Får bare se til å komme snart slik at ting ikke klusser seg til med neste forsøk
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 jeg hadde en SA 16. juni. Da jeg var på ultralyd 26. juni sa legen at jeg snart hadde eggløsning og at alt var i gjenge igjen allerede, så det var bare å prøve. Hadde eggløsning i helgen, så hvem vet om det allerede er et nytt barn på vei???
2prinsesserogbim Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2008 La oss håpe det;) Jeg håper syklusen vil gå som normalt... Vil så gjerne bli gravid igjen... Håper vi klarer det i løpet av sommeren dere... Jeg har om normal syklus eggløsning den 14, så vi har begynt sengkosen=) Skal begynne å teste etter el fra i morgen tenkte jeg....
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Ønsker deg masse lykke til med prøvingen... Vi har EL samme dag (ihvertfall forespeilet...) så da får vi se om vi er heldige den dagen.. Har allerede begynt å teste for EL jeg... har ikke vist seg å være noe action der enda men er spent på om det kommer før 14. Masse masse lykke til.. Håper vi klarer det!!! Holde oss oppdatert da. Vi har vel IKM rundt samme dato også vi da.. Om syklusene ikke kødder med oss:P
Randis Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Jeg har hatt stort sett normal syklus etter SA. To-tre ganger har jeg hatt en voldsom blødning mnd etter. Syklusen min har stort sett hatt noen dager fra eller til etter en SA. Nå f.eks har jeg fire dager ekstra i syklusen enn før sist SA. Lykke til.
2prinsesserogbim Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. juli 2008 Om det bare er noen dager forskjell så betyr det ikke så mye, men orker ikke sånne laaaange ustabile sykluser igjen... Håper på klaff ganske snart, lei av å vente på en liten til, men gir meg ikke før jeg har en liten en....=)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 10. juli 2008 #9 Skrevet 10. juli 2008 jeg blødde 3 uker etter første SA og 2 uker etter andre SA. Det tok over 6 uker før jeg fikk mensen begge gangene. Jeg tror nok at du må belage dg på at syklusene dine blir lengre igjen, det er det som er typisk for PCO, men likevell så kan du være heldig at den gjør det ikke den første tiden. men ikke fortvil om det tar lang tid før du får mensen nå, for det er helt normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå