<3 Vila & Lille <3 Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 To uker igjen til termin, og jeg har fortsatt ikke mottatt noen bekreftelse fra NAV på at alt er i orden i forbindelse med permisjonen. Bør jeg ringe dem for å sjekke at alt er greit, sånn at jeg slipper en overraskelse dersom pengene ikke dukker opp til forventet tidspunkt?
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Hei! Fikk bekreftelse i går. Søkte i slutten av mai tror jeg.
oktavia78 Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har ikke fått noen bekreftelse fra NAV. I utgangspunktet gikk jeg ut i permisjon igår, men ferie hele sommerferien. Snakket med jordmor om hun visste hvordan det var med svar på søknadene til NAV, men hun sa at det ble praktisert ulikt rundt i landet, og at i nabokommunen min sender NAV ikke ut bekreftelse verken mottatt eller godkjent søknad. Noen andre som erfaring med dette?
maxime75 Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Hei, jeg fikk bekreftelse fra nav ca en uke føre perm. Men har hørt om mange det er tull med. Så hvis du trenger pengene når du skal ha de. Hadde jeg sjekket. De er jo ikke kjennt for å være så altfor kjappe.;o)
Makko med to små gutter Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Ups, har ikke sendt inn papirene engang jeg :-S Er høygravid i dag....Får heldigvis det meste av pengene betalt fra arbeidsgiver (usle 250kr pr uke elno utbetalt fra NAV)
Glad tobarnsmamma Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Jeg begynner egentlig permisjonen i dag..men har ikke hørt noe fra NAV. Men jeg var nok litt sent ute, søkte rundt midten av juni... Får satse på at pengene kommer når de skal, hvis ikke får jeg ta kontakt med de..
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Tror ikke jeg fikk bekreftelse sist jeg gikk gravid. Fåt utbetalt lønn av arb.giver så mulig det blir sendt til dem.
Gitte.venter barn nr.2 Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 jeg søkte i begynnelsen av mai, men har ikke fått noe vedtak ennå. Gikk ut i permisjon 1 juli. Men regner med at alt er i orden.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 Jeg leverte inn papirene mine for neste 14 dager siden, fikk da ganske kjept et brev tilbake om at innen 3 mnd vil jeg få vite hvordan dette utarter seg. Dette med tanke på permisjonspenger da, om det er det som er spørsmålet her eller har jeg misforstått?
Ewinth Skrevet 9. juli 2008 #10 Skrevet 9. juli 2008 Jeg sendte inn papirene for flere måneder siden, men har ikke fått noe svar fra dem. Oppdaget forrige uke at jeg hadde gjort en feil da jeg opplyste dem om når jeg skulle ha ferie i år (glemte å forskyve permisjonstiden), så jeg måtte ringe og si fra. Hun som gikk inn i systemet sa at søknaden min ikke var ferdig behandlet, og det synes jeg virket litt rart. Uansett får jeg utbetalingene fra arbeidsgiver, så om det skulle være noen treghet fra NAV sin side tror jeg ikke det vil gå utover meg.
C@milla *EMIL* Skrevet 9. juli 2008 #11 Skrevet 9. juli 2008 Søkte vel i slutten av mai her, har termin i august. Fikk engangsstønaden raskt, men far skal ha min permisjon og har ikke fått svar på den enda. Ringte inn(det går raskt å finne frem om en ringer) da sa dama at alt så greit ut, men de fremdeles venta på papirer fra jobben hans.. så den var da ikke ferdig behandla enda nei...
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #12 Skrevet 9. juli 2008 Jeg søkte 2. uka i Juni, og fikk bekreftelse 2 uker senere. Jeg ville ringt å hørt for sikkerhetsskyld...
Trollmor til 2 Skrevet 9. juli 2008 #13 Skrevet 9. juli 2008 Hei =) Jeg har ikke fått noen bekreftelse fra NAV enda.. Jeg søkte i slutten av april og fødte jenta mi 27.06... Jeg har ringt dem mange ganger. Jeg ringte dem igjen i går og da fikk jeg muntlig beskjed om beløpet jeg kommer til å få hver måned, men hun jeg snakket med kunne ikke fortelle meg når jeg får vedtaket i posten...
Ella78 m/ A&M Skrevet 9. juli 2008 #14 Skrevet 9. juli 2008 Jeg hørte ingenting fra NAV på evigheter syns jeg, så jeg sendte dem en mail om alt var i orden med søknaden. Da var den nettopp godkjent, og jeg fikk bekreftelse i posten noen dager senere.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 9. juli 2008 #15 Skrevet 9. juli 2008 Åh, jeg er jo så nysgjerrig på hva dem ender opp med slags konklusjon. Om jeg får bruke begge intektene mine til utregning, får jeg bruke kun 1 er det 8000 i mnd, får jeg bruke begge er det nesten 20000 i mnd, så det avhenger mye av dette hvordan tiden fremover blir.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 9. juli 2008 #16 Skrevet 9. juli 2008 Får man både engangsstønad og permisjonspenger?!? Trodde engangsstønad var for dem som ikke hadde rett til fødelspenger...
lilly85 Skrevet 9. juli 2008 #17 Skrevet 9. juli 2008 Jeg gikk ut i permisjom på fredag å har ikke motatt noen bekreftelse enda. Men har fått foreldre penger. spurte på nav å der sa de at bekreftelsen kunne drøye pga ferie osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå