Gå til innhold

Husker du at du ble ammet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du ble ammet lenge da. Ble litt inspirert av alle ammetrådene om hvor lenge det er greit å amme.

 

Mange tenker jo at man ikke bør amme barnet så lenge at barnet kan huske å ha "spist fra mammas pupp".

 

Er det noe her so kan huske det? Og er det ekkelt eller fint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, var vel en seks - syv år da jeg sluttet med det. Sluttet før jeg begynte på skolen da.

Skrevet

Nei, det husker jeg ikke, men det er nok fordi jeg ikke ble ammet og har nok derfor ikke en så bra utviklet hukommelse som andre.

Skrevet

*fniser av Annie 23:53*

Skrevet

Ja jeg blir ammet enda:) Kjempe godt:) nam nam...

Skrevet

nei husker nok ikke det, haha, for et spm ;o))

Skrevet

mannen min husker veldig godt at han sugde min pupp.

Skrevet

Ja det husker jeg : ) Hender fortsatt jeg stikker innom mamma en tur for å suge litt melk. Føler at det gir oss et helt spesielt og nært forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...