Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Hvis du ble ammet lenge da. Ble litt inspirert av alle ammetrådene om hvor lenge det er greit å amme. Mange tenker jo at man ikke bør amme barnet så lenge at barnet kan huske å ha "spist fra mammas pupp". Er det noe her so kan huske det? Og er det ekkelt eller fint?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Ja, var vel en seks - syv år da jeg sluttet med det. Sluttet før jeg begynte på skolen da.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Nei, det husker jeg ikke, men det er nok fordi jeg ikke ble ammet og har nok derfor ikke en så bra utviklet hukommelse som andre.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Ja jeg blir ammet enda:) Kjempe godt:) nam nam...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 nei husker nok ikke det, haha, for et spm ;o))
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 mannen min husker veldig godt at han sugde min pupp.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 Ja det husker jeg : ) Hender fortsatt jeg stikker innom mamma en tur for å suge litt melk. Føler at det gir oss et helt spesielt og nært forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå