Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Eg er så sint og forbanna nå, ak. nå veit eg ikke hvordan eg skal roe meg ned. For ca 3 mnd. siden gjorde min esk. det slutt, hun ville ikke mer pga. problemer i vårt forhold...... mm. sa hun. Og ja, vi hadde noen problemer. Men ikke uløselige problemer. Vi har en sønn ilag på 6 år, og eg ønsket at vi skulle prøve parterapi /familikontoret - hva som helst. Men hun ville ikke, det var ikke vits. hun hadde fått nok. Eg hadde en mistanke om at hun hadde truffet en ny som eg viste hvem var, og spurte henne om dette. og hun avkreftet det. Hun har brukt hele tiden etter bruddet på å sværte meg, løgnhistorier, og falske beskyldninger for felles venner og familien sin. Eg har vært dypt fortvilet over alle historiene og løgnene. Men nå har eg fått vite sannheten. Hun hadde funnet en ny, og det var ak. den personen som eg hadde mistanke om. Er er så sint og forbanna. Og det pga. at hun har vært så jævla falsk og uærlig. Kunne ikke hun bare fortelle det til venner og familie da? Isteden for å lage fæle historier om meg? Hvordan kan noen være slik? Ak. er eg så sint at eg ønsker ingen kontakt med henne, tåler ikke tryne hennes nå.... Men eg må? vi har jo en hærlig sønn ilag! Klarer bare ikke å fortenge de vonde følelsene rundt alt dette ! Hva mener du? Skal eg bare kjøre en isfront mot henne, og ikke ønske henne velkommen i mitt hus osv...... (ak.nå er det d eg har lyst til) HVORDAN KAN NOEN VÆRE SÅ FALSKE OG JÆVLIGE !
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Slapp nå av da, og legg fortiden bak deg og gå videre, finner sikkert ei ny du også! Vær venner for deres sønn skyld!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Likegyldighet er verre enn noe annet, så klarer du å spille det overfor henne, er det bra. Lat som om det ikke bryr deg i hele tatt, det hun har gjort. At det ikke påvirker ditt liv, og at du har det bra. Vet det er mye å kreve, når ting er så ferskt og vondt. Men det er faktisk det beste og mest effektive. Både som "hevn" overfor henne, og som hjelp for deg til å komme videre. Å dyrke sinnet du kjenner på ved å ville vise det overfor henne, og å gå å kjenne på det selv, ødelegger kun for deg selv og vil gå ut over barnet også. Du vet sannheten om det hun har sagt. Det er faktisk det viktigste. rykter og usannheter er bare det det er, og sannheten vil komme for en dag til slutt. Jeg forstår på deg at det kjennes desperat for deg, om du forstår hva jeg mener. Jeg tror du har flere innlegg her inne, og at du ønsker hjelp til å ordne opp i saker og ting. At du skal få en "fasit" her av noen. Men det tror jeg ikke du får, dessverre. Du må ta tiden til hjelp, og ikke "heng deg fast" i eksen. Gjør andre ting, snakk med deg selv(diskuter/krangle/kjeft på henne når du er helt alene, det har hjulpet meg mye;)). Men tid er det viktigste for å få det bedre, sånn er det bare. Jeg har fått høre(tidligere) av min eks, at ingen klarer å være så likegyldig og kald som jeg. Men det var mye skuespill, jeg ville han skulle tro det. Og det hjalp både på situasjoner og mitt sinne. For det var mitt, og ødela kun for meg. Jeg kjente det hele tiden, men han kjente det kun da han var i nærheten av meg(før "isprinsessen" overtok). Resten av tiden var det bare meg det plaget, ikke han. Og det hjalp ikke på noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå