Gå til innhold

Er Hunderfossen noe for en på 3år??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært i Hunderfossen familiepark med et barn på 3 år. Har de noe glede av det?

Han kommer gratis inn, men jeg og sambo koster 300 hver så gidder ikke å dra dit om det ikke er noe gøy for han

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var der nå i helga med en på 2 og en på 3. Han på 3 er over 100cm så han fikk være med på lastebilkjøring og rafting bl.a. Mine koste seg skikkelig - vi var der og hadde 2 dagers pass men rakk ikke over alt faktisk. Han på 2 var jo under 95 cm, så det var ikke mye han kunne være med på av de "organiserte" tingene. Men han elsket det også. Det å grave fram skjelletet i sandkassa, is og melkefabrikken, inne i trollet, eventyrhuset, den lille bondegården, teateret.... de storkoste seg. Så lenge du lar han få se på det han vil med sine premisser og ikke jager avgårde fra det ene til det andre kan han få en fin opplevelse.

Skrevet

Lucas er under 95 cm så noe organisert som du sier blir det nok ikke. Men han elsker dyr, gravemaskiner (de skulle ha det sant), hoppeslott, basseng ol.

Skrevet

Joda de har gravemaskiner som han kan bruke, like i nærheten er det et minitog som han også kan sitte på, samt noen biler ala det toget litt lengre oppe. Dessuten er det også basseng hvis det blir varmt, som både du og han kan bade i. Det er også et slikt ballbasseng rett ved de gravemaskinene, og en del rutsjebaner rundt omkring. Jeg ble veldig positivt overrasket over parken faktisk - syntes den var veldig fin og familievennlig.

Skrevet

De har barnebasseng der, masse å finne på der også for de minste. Kan jo inn i eventyrslottet, trollet, energisenteret, det er også togbane for de minste, pluss mye mer, se inn på hunnderfossen.no så ser du mer om hva som er for de aller minste inne der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...