mamma og godguttene Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Har en liten krabat her, som sliter så med nattesøvnen, det begynner virkelig å tære på oss alle. Han er melkeallergiker og litt plaget med atopisk eksem. Jeg er sikker på at grunnen til han våkner er at han klør veldig. Han ligger å vrir og vrenger på seg, ligger på ryggen og liksom klør seg med madrassen. Får ikke gjennomslag hos legen, han mener han bare er kommet inn i en dårlig søvnrutine, men jeg kjenner min sønn bedre enn han. Lillegutt virker veldig plaget, han er veldig trett og viser ikke noen ønsker om å bli tatt opp når han våkner av dette. Lurer litt på om han kan ha middallergi, siden det bare er om nettene han er plaget. Noen som har noen erfaring med allergimed på slike små ( 9 mnd ), Aerius e.l ?
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Kommer visst ann på hvilken mg tabletter det er eller om det er sirup. http://www.felleskatalogen.no/felleskatalogen/;jsessionid=A44ED13F0FCBB6C918F20616BD249FEE?mainpage=/felleskatalogen/show.do
mamma og godguttene Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2008 Ja, den sirupen er det et års grense på, men tenkte høre med legen om de uansett, om man bare kan gi mindre mengder. Ingen som har erfaring ?
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Hadde heller masa på legen om at nå skal du prøve. Eg fikk phenamin til velsa mi, legen meinte det var augekatarr og forkjølelse som ville gå over om eit par dagar. Bruka salve i auge i ei uke og ho var symptomfri fra første dag, slutta når det regna og augene var heilt fine fram til sola kom, 4 dager uten og 2 dager med regn før det brøyt ut att. Du må bare mase lenge nok, og sei at nå er det nok, eg SKAL ha og prøve for å sjå om det kan hjelpe. Dei allergitestar ikkje så små, det er så stor feilmargin at dei kan vera allergiske sjav om det ikkje slår ut. Eg fikk ikkje gehør for det med sønnen min, men nå som velsa har vert så ille så går fastlegen min med på å teste begge to til våren att. Blir muligens før hvis ho blir dårlig att når me sluttar på ventiline og fluitude i august......
mamma og godguttene Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2008 Nei, jeg vet de ikke tester de små. Men det er jo utrolig at man skal slite seg helt ut før de gidder å la man få prøve noe. Jeg vet man ikke skal gi med i tide og utide, men av og til må man bare ty til det !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå