Gjest Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har vært så heldig å gå ned alle svangeskapskiloene allerede(7uker siden fødsel). Det jeg lurer på er om huden på magen blir litt fastere igjen om en stund, da jeg aldri har vært av den stramme, slanke typen? Og når kan jeg starte med rockering og trimsykkel? Jeg er ute å går flere ganger til dagen, spiser forholdsvis sunn mat..
shimonie Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 kommer an på om du har fått strekkmerker der tror jeg. hvis du har det, så kan det ta laaang tid. legen min sier at dersom ikke magen min har trukket seg sammen innen august, kan vi prøve å få ordnet en operasjon, kostnadsfritt selvfølgelig. men ta tiden til hjelp, så er sikkert magen blitt mye mindre allerede om en måned eller to=)
Mammapudding Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Huden på magen min ble strammere og strammere etterhvert som tiden gikk, og jeg har mye strekkmerker. Nå er det 11 mnd siden fødselen og huden er omtrent som før...har fortsatt litt større mage og 4kg igjen, men men...
aanonym Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Jeg har nesten ingen strekkmerker, men magen henger ned på knærne.... 10 mnd siden fødsel, har ingen tro på at den vil bli særlig mye bedre.
shimonie Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 snakk med legen din, hvis du er intr i operasjon. det skal hvertfall jeg gjør så fort vi har kommet til august måned=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå