:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 jeg skal sansynligvis dit... hihi... sammen kjæresten i helgen... hihi.. jeg er et heldig menneske. hvordan er det der?
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Like ved her jeg bor det;-) Har hørt det skal være bra der,med spa og greier;-) Blir nok kos;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2008 hihi.. da kommer vi på besøk jepp det fristet litt med spaavdelingen... hehe.. (helt til typen så at det sto "vi anbefaller at man ikke har på undertøy, siden det kan bli ødelagt". han kunne ikke leve med at jeg var naken.. haha..litt søtt da) også så det ut som de hadde mye god mat :-) elsker mat
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2008 jeg lurer forsivt veldig på om noen vet forsjellen på deluxe dobbeltrom og historisk rom? rod de koster det samme... hm...
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Hadde vært koselig det;-) Søsteren min har vært på noen tilstelninger der og sa det var god mat. Og hun elsker også mat;-) Håper dere får en kjempefin helg,da!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2008 takk :-) det må jo bare bli knall :-)
*dum&deiLig*™ Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Har vært der flere ganger:o) Flott hotell, god service og god mat og drikke. Dersom de har den ennå, så spis den lokale aspargesforretten, den er fantastisk!! Jeg liker egentlig ikke asparges, men får vann i munnen ved tanken på den forretten!! Og rabarbarasuppen!! Yummi:-D De har treningsrom, boblebad og svømmebasseng, samt spaavdeling. Flott turterreng også dersom dere ønsker å gå dere en tur. Rommene er fine og god plass. Jeg pleier å få badekar, det er jo alltid digg:o) Kos dere!!!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. juli 2008 Takk :-) badekar er flott :-) hvilken romtype har du bod på? det er så dårlig forklkart på siden dems.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. juli 2008 jepp må jo prøve spaavdelingen... hihi. skal rope ut på mandag hvordan det var
*dum&deiLig*™ Skrevet 9. juli 2008 #10 Skrevet 9. juli 2008 Jeg vet ikke, det er jobben som har booket rommene. Har hatt rom i både den gamle og den nye delen, de er ganske like. Bare pass på at dere ikke får rom i gamledelen over baren, da kan dere "glede" dere til østeuropeisk synth-musikk til de sene nattetimer;-p Ring hotellet å spør om romtypen:o) Liker du champagne og vin, har de mye godt av det;o) Husk å ta en tur i det utendørs boblebadet! Boblebad og champagne anbefales på det varmeste:o)
Miffs Skrevet 9. juli 2008 #11 Skrevet 9. juli 2008 jeg lurer forsivt veldig på om noen vet forsjellen på deluxe dobbeltrom og historisk rom? Jeg har bodd på begge deler. De historiske rommene er kjempekoselige, gammeldagse, originale. Men jeg vil ikke anbefale de nå i denne varmen.. De var litt tette og dårlig luft i forhold til deluxerommene. Deluxe dobbeltrommene var nye, lyse og luftige Ikkel like koselige og søte, men.. Veldig fint område rundt der da, bademuligheter og turveier..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå