Gå til innhold

noen som har vært på sundvolden hotel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal sansynligvis dit... hihi... sammen kjæresten i helgen... hihi.. jeg er et heldig menneske.

hvordan er det der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Like ved her jeg bor det;-)

Har hørt det skal være bra der,med spa og greier;-) Blir nok kos;-)

Skrevet

hihi.. da kommer vi på besøk :P

jepp det fristet litt med spaavdelingen... hehe.. (helt til typen så at det sto "vi anbefaller at man ikke har på undertøy, siden det kan bli ødelagt". han kunne ikke leve med at jeg var naken.. haha..litt søtt da)

også så det ut som de hadde mye god mat :-) elsker mat

Skrevet

jeg lurer forsivt veldig på om noen vet forsjellen på deluxe dobbeltrom og historisk rom?

rod de koster det samme... hm...

Skrevet

Hadde vært koselig det;-)

Søsteren min har vært på noen tilstelninger der og sa det var god mat.

Og hun elsker også mat;-)

Håper dere får en kjempefin helg,da!

Skrevet

takk :-)

det må jo bare bli knall :-)

Skrevet

Har vært der flere ganger:o) Flott hotell, god service og god mat og drikke. Dersom de har den ennå, så spis den lokale aspargesforretten, den er fantastisk!! Jeg liker egentlig ikke asparges, men får vann i munnen ved tanken på den forretten!! Og rabarbarasuppen!! Yummi:-D

De har treningsrom, boblebad og svømmebasseng, samt spaavdeling. Flott turterreng også dersom dere ønsker å gå dere en tur.

Rommene er fine og god plass. Jeg pleier å få badekar, det er jo alltid digg:o)

Kos dere!!!!

Skrevet

Takk :-) badekar er flott :-)

hvilken romtype har du bod på? det er så dårlig forklkart på siden dems.

Skrevet

jepp må jo prøve spaavdelingen... hihi.

skal rope ut på mandag hvordan det var :)

Skrevet

Jeg vet ikke, det er jobben som har booket rommene. Har hatt rom i både den gamle og den nye delen, de er ganske like. Bare pass på at dere ikke får rom i gamledelen over baren, da kan dere "glede" dere til østeuropeisk synth-musikk til de sene nattetimer;-p

Ring hotellet å spør om romtypen:o) Liker du champagne og vin, har de mye godt av det;o)

Husk å ta en tur i det utendørs boblebadet! Boblebad og champagne anbefales på det varmeste:o)

Skrevet

jeg lurer forsivt veldig på om noen vet forsjellen på deluxe dobbeltrom og historisk rom?

Jeg har bodd på begge deler. De historiske rommene er kjempekoselige, gammeldagse, originale. Men jeg vil ikke anbefale de nå i denne varmen.. De var litt tette og dårlig luft i forhold til deluxerommene.

Deluxe dobbeltrommene var nye, lyse og luftige :) Ikkel like koselige og søte, men..

Veldig fint område rundt der da, bademuligheter og turveier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...