vesla_83&tuppeknuppa Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 de helvetes hensynsløse, idiotiske motorsykkelistene som kjører gjennom tettbebygd strøk på sene kvelder med de forbanna bråkesyklene sine!!!!! Hva er vitsen med å gasse på en slik måte at de brøler gjennom marg og bein??? Og hva er i herrens navn stasen med slike bråkesykler, de er da dritstygge å se på i tillegg!!!! *forbanna-mamma-til-liten-baby-som-endelig-etter-tre-netter-med-urolig-søvn-hadde-sovnet-godt-helt-til-det-kom-en-slik-en-jææævla-møkkasykkel-og-vekte-henne*
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Skjønner hva du mener ja...hadde noen sånne guttunger som fresa fram og tilbake på lett mc hele kveldene der vi bodde før....det rakna en kveld så jeg gikk opp på veien å rakte finger og hytta med neven etter dem etter at ungene hadde våkna for fjerde gang..hehe.....sint gravid husmor kan man vel si.....ble faktisk litt roligere akkurat den kvelden...haha Her er det stille og fredelig....det er det fine med å bo et landlig og rolig sted utenfor "allfarvei"....
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Motorsykkel er en ting. De jævla mopedene er ILLE! For ikke å snakke om hjem is bilen som kommer å ringer med klokka si rett etter snuppa har lagt seg. Blæh.
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Er vel helst lettsyklene og mopedene som lager verst leven ja...storsykler har dypere mindre slitsom lyd... Den der: wiiiiiiiiiiwiiiiiiiiiiwiiiiiiiii.....og baaaaabrambaaaaambaaaaamm...kan jeg fanden ta meg styre meg for altså.,...*grøss*
vesla_83&tuppeknuppa Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2008 ja mopeder også..grrr...makan til irritasjonsmoment!!! åsså hjem is da, som ikke har god is engang!!! skjønner deg godt. hadde det vært den hvite isbilen som har nammis-is, så kunne en vært mer tollerant...
vesla_83&tuppeknuppa Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2008 duh, mindre slitsom lyd????v et ikke jeg altså, syns det er rimelig likestilt med de *bzzzzzzzzzzzzzzzz*mopedlydene.. jeg snakker om slik volum det ikke nytter å snakke gjennom engang..med bakdekk så bredt som en dampveivals.. *brøøØØØøøøl* sierem..nei fyh farken!!! hadde jeg hatt utovertiss sku jeg tissa på tanken og nytt lyden av brøøØØØ...øø..ø..putt..putt..puu-u-u..-...-..
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 hahahhaa.....sant nok sant nok......foretrekker helst ¨å slippe noen av delene ;-)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 Skjønner hva du mener, her er det naboguttene som holder på med mopedene sine. Og han vi leier oss som visstnok var dritafull en kveld som ropte da noen gjester reiste igjen, han vet da godt vi har 2 små barn og minstemann våkner lett, kanskje lett å glemme at husene står tett her. Men om fredag er vi ute fra her, da er det slutt på mopedister og annet bråk rett utenfor vinduet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå