blir gal Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Er i uke 38+3 nå.ringte og spurte på føden i stad.ho beskreiv hvordan den så ut.og da tror jeg det er den.men,ikke sikkert jeg føder på en stund enda uansett da.men,hvordan er det.har ikke hatt så mye andre symptomer enda.har ganske så vondt i beina i skrittet.veldig stiv der nede.vært sånn et par uker nå.ellers så har jeg ikke vonde kynnere.men,kan fødselen skje fort nå fordet.kan ting plutselig sette igang??
blir gal Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2008 Huff,så vanskelig å ikke vite:-(men men. Takk:-)
2pluss1engel Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 min slimpropp gikk og rett etterpå begynte riene, men vannet gikk ikke. andre gang merket jeg ikke at den gikk. det er så forskjellig. tror den kan gå en stund før også uten at det skjer noe på ei stund. ingen forløp er like- hadde jo vært greit så hadde vi sluppet og allti lurt på så mange ting. lykke til uansett!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå