Gå til innhold

Tror slimproppen har gått :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 38+3 nå.ringte og spurte på føden i stad.ho beskreiv hvordan den så ut.og da tror jeg det er den.men,ikke sikkert jeg føder på en stund enda uansett da.men,hvordan er det.har ikke hatt så mye andre symptomer enda.har ganske så vondt i beina i skrittet.veldig stiv der nede.vært sånn et par uker nå.ellers så har jeg ikke vonde kynnere.men,kan fødselen skje fort nå fordet.kan ting plutselig sette igang??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia, ville bare ønske deg lykke til

Skrevet

Huff,så vanskelig å ikke vite:-(men men.

Takk:-)

Skrevet

min slimpropp gikk og rett etterpå begynte riene, men vannet gikk ikke. andre gang merket jeg ikke at den gikk. det er så forskjellig. tror den kan gå en stund før også uten at det skjer noe på ei stund. ingen forløp er like- hadde jo vært greit så hadde vi sluppet og allti lurt på så mange ting.

lykke til uansett!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...