Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Hadde ubeskyttet sex for 6 dager siden. Kjente etterpå at jeg hadde el. Selv om jeg tror det var noendager for tidlig... Tok en angrepille etter 14 timer. Har etterpå hatt brystspreng, deretter litt murring i magen.Oppblåst liksom. I dag har jeg vært trøtt, litt kvalm, og vondt i korsryggen. I kveld har jeg hatt litt blodig utflod. Dette er vel ikke festeblødning??? 6 dager er vel for sent til det?? Herregud, hjelp meg??! Er dette vanlige bivirkninger av angrepille, eller kan jeg allerede ha symptomer på graviditet???
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Man burde lese pakningsvedlegget nøye før man tar medisiner..
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Ta deg en test du.. Jeg tok angepilla og testa positivt en 3 uker seinere og gikk inn i min 40 svangerskapsuke i dag.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 HAR lest pakningsvedlegget. Der står det bl.a.at den over 98% sikker om den tas innen et døgn etter ubeskyttet samleie. Likevel er det 30 stk eller noe her inne til enhver tid som er gravide etter riktig bruk av denne. Enten stemmer ikke pakningsvedlegget, eller så er det fryktelig mange her inne som knasker angrepiller. Derfor spør jeg dere om dette er bivirkninger dere har opplevd.... Bivirkningene er til forveksling lik en graviditet, eller??? Men får man symptomer på graviditet etter 6 dager, og får man festeblødning etter 6 dager???
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Jeg har hørt at angrepillen bare er 75 % sikker, men med vekt på HØRT da... Jeg tok angrepillen for noen år siden og hadde ingen spesielle bivirkninger av det.. Det kan jo tenkes at bivirkningene er mer markante dersom det finnes et befruktet egg og at man ikke kjenner noe hvis det ikke var blitt befruktet.. Jeg ville uansett tatt en grav.test nærmere forventet mens... Hvis du tar den nå 6 dager etter el er det liten sannsynlighet for at den vil slå ut positiv... Du må nok belage deg på noen lange dager fremover... Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Jepp, man kan få symptomer på graviditet 6 dager etter befruktning! Men, det kan sikkert være bivirkninger også.. Den eneste måten å bli sikker på er å ta en graviditetstest.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå