Gå til innhold

da har vi bestemt oss


Anbefalte innlegg

Skrevet

etter å ha vert hjemme med barn i fire år skal eg ut i jobb.

mannen skal stelle hjemme og passe på alle ungene.

me har tre og yngste mann er seks mnder.

eg føler meg klar for det, trur han kommer te å klare det fint.

ungene er så glade i han.

bare han som får lillegutt te å sove.

grugleder meg litt eg

trist å ver vekke fra dem , men eg trur eg er klar for det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke lykke til .....

Skrevet

Sååååååååååå gøy for han . Han klarer det nok stråååleden =0). Masse lykke til med arbeidslivet. Det er utrolig hvor raskt en kommer tilbake inn i arbeidsrutinene =0).

Skrevet

takk. eg har aldri vert i arbeid før

ble gravid mens eg studerte, så ble eg gravid igjenn før eg kom ut i jobb, så ble eg gravid igjenn før eg kom meg i jobb. så det blir veldig spenende.

 

Skrevet

Kan gjøre dere godt det...har gått hjemme i 3år selv og gleder meg til barnehagestart og til å komme meg i et voksent miljø igjen... Det kommer en tid man føler at man har vært hjemme lenge nok...

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...