mammamammamammamor Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 etter å ha vert hjemme med barn i fire år skal eg ut i jobb. mannen skal stelle hjemme og passe på alle ungene. me har tre og yngste mann er seks mnder. eg føler meg klar for det, trur han kommer te å klare det fint. ungene er så glade i han. bare han som får lillegutt te å sove. grugleder meg litt eg trist å ver vekke fra dem , men eg trur eg er klar for det
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Sååååååååååå gøy for han . Han klarer det nok stråååleden =0). Masse lykke til med arbeidslivet. Det er utrolig hvor raskt en kommer tilbake inn i arbeidsrutinene =0).
mammamammamammamor Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2008 takk. eg har aldri vert i arbeid før ble gravid mens eg studerte, så ble eg gravid igjenn før eg kom ut i jobb, så ble eg gravid igjenn før eg kom meg i jobb. så det blir veldig spenende.
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Kan gjøre dere godt det...har gått hjemme i 3år selv og gleder meg til barnehagestart og til å komme meg i et voksent miljø igjen... Det kommer en tid man føler at man har vært hjemme lenge nok...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå