Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

så dere kjønnet?

hvilken uke var det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på 3d ul forrige uke. 26 uker på vei, garantert en jente =)

Var i forrige svangerskap også, sånn ca like langt på vei. Da var det en gutt.

Skrevet

Så eggstokkene =0) tulle 1 uke 21 tror jeg det var og tulle 2 uke 30. Ville helt klart ventet til uke 30 =0)

Så hvem tulle 1 lignet på men hun var mer ett foster og lite. Tulle 2 i uke 30 var mer ferdig så hennes runde kinn =0). Men begge gangene var heeeelt fantastisk. Gjør det 2 ganger =0)

Ps drikk noe søtt før du går inn. Tulle 1 sov så godt att jeg måtte ut drikke cola kaffe og spise kake før jeg kom inn igjen da var det liv i henne =0)

Skrevet

første gang tror jeg jeg var 15+2 eller noe.... hun sa med 90 % sikkerhet at det var en gutt :-) Å det var det :-)

andre gangen i uke 26 eller 27 :-)

Skrevet

Vi tok 3D ul i uke 28, og legen ville faktisk ikke garantere kjønnet 100%. Morkaka lå foran barnet og hun kåla seg inn i navlestreng, sparka hit og dit og ville ikke ligge stille etc.. Så det var ikke så lett å se.

Men han antok at det var en jente siden han hverken fant tut eller nøtter. Og det stemte det:)

Skrevet

Var i uke 31 tror jeg og så veldig godt at det var en jente. Når vi var på ordinær ul gjemte hun seg så vi fikk ikke vite hva det var, nå skulle jeg se så jeg helte på med cola.

Bare ett lite tips, ikke for mye søtsaker. Hun var så turbo at i starten var det vanskelig å se noe som helst, og når de skulle ta stillbilder hikket hun at var bare så vidt det gikk.

Men en utrolig opplevelse, ikke minst for far som fikk et helt annet forhold til det hele:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...