ifie Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Verandan vår er møteplass/do for skjærene i nabolaget. Heldigvis holder de seg bare på gelenderet, men de driter mye! Må jeg rett og slett bygge fugleskremsel, eller er det noen med gode tips her?
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 ikke ha blanke ting på terassen.. hehe...
3 snart 4 barns mamma 😀 Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 bæsj bleier holder dem unna hehehe
Spanskeflua Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 En SKJÆRE-brenner? Nei, jeg har ikke noe mer konstruktivt å komme med=)
bente69;) Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Hagle er nok tingen, om du vil ha de bort for godt!
ifie Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2008 HAGLE til og med! Ikke sprettert, nei! (haha, ser for meg: PANG! Og bare fjær igjen... ) De sitter jo ikke der når vi er her, da, så det blir litt vanskelig å treffe med skytevåpen... Kanskje jeg kan olje gelenderet, så når de kommer for å lande, så glir de av...!?
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 Ehe--- neppe. Det er for ordens skyld ikke lov å skyte fra sin egen hage, uansett, bare sånn at det er på det rene. Skjærer og kråker er sta dyr. Tenk på å skaffe deg katt(er)?
Heaven har født::) Skrevet 8. juli 2008 #9 Skrevet 8. juli 2008 Vi har samme problemet,er masse her. Bor ved fjorden. Har overbyggd veranda så her trives de både oppunder taket og på gelenderet. Vi har satt opp fiskesene,ca 5 cm over bjelker/gelender,og vips så var problemet over:) Irriterende med dritten deres over alt,ekkelt er det også
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #10 Skrevet 8. juli 2008 katt hjelper på...holder dem litt unna huset i hvertfall..
ifie Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. juli 2008 Nei, uff, ikke katt. Har nok med de skjærene... Jeg liker de egentlig ganske godt, da! Når de sitter på gresset eller i trærne, så skyting blir det nok ikke uansett
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #12 Skrevet 9. juli 2008 en ting er da driten, men hva med KAKLINGA deres kl 4 på morrakvisten når folk med ferie og lakenskrekk omentrent har lagt seg!!!!!!!!!!!!!!!! what to do?????? grrrrrrrrrrrr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå