Gå til innhold

Finnes det noe middel som holder unna SKJÆRER!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verandan vår er møteplass/do for skjærene i nabolaget. Heldigvis holder de seg bare på gelenderet, men de driter mye!

Må jeg rett og slett bygge fugleskremsel, eller er det noen med gode tips her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke ha blanke ting på terassen.. hehe...

Skrevet

bæsj bleier holder dem unna hehehe

Skrevet

En SKJÆRE-brenner? Nei, jeg har ikke noe mer konstruktivt å komme med=)

Skrevet

Hagle er nok tingen, om du vil ha de bort for godt!

Skrevet

HAGLE til og med! Ikke sprettert, nei! :) (haha, ser for meg: PANG! Og bare fjær igjen... :D )

De sitter jo ikke der når vi er her, da, så det blir litt vanskelig å treffe med skytevåpen...

Kanskje jeg kan olje gelenderet, så når de kommer for å lande, så glir de av...!?

Skrevet

Ehe--- neppe. Det er for ordens skyld ikke lov å skyte fra sin egen hage, uansett, bare sånn at det er på det rene. Skjærer og kråker er sta dyr. Tenk på å skaffe deg katt(er)? :)

Skrevet

Vi har samme problemet,er masse her. Bor ved fjorden. Har overbyggd veranda så her trives de både oppunder taket og på gelenderet. Vi har satt opp fiskesene,ca 5 cm over bjelker/gelender,og vips så var problemet over:) Irriterende med dritten deres over alt,ekkelt er det også:(

Skrevet

katt hjelper på...holder dem litt unna huset i hvertfall..

Skrevet

Nei, uff, ikke katt. Har nok med de skjærene...

Jeg liker de egentlig ganske godt, da! Når de sitter på gresset eller i trærne, så skyting blir det nok ikke uansett :)

Skrevet

en ting er da driten, men hva med KAKLINGA deres kl 4 på morrakvisten når folk med ferie og lakenskrekk omentrent har lagt seg!!!!!!!!!!!!!!!! what to do?????? grrrrrrrrrrrr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...