Bettybu Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Trodde jeg hadde pyrisept hjeme, men det hadde jeg visst ikke... Sette foten i grønnsåpe?? Spikeren var vel ikke så rusten,m men ren var den vel ikke...
firemerkersmør Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Jeg hadde ringt legevakta. Er det ikke mot sånt man trenger stivkrampesprøyte?
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 au au au au... dra til legen.. greit å få noe inni der.. husker ikke hva legen gjorde,,,, jeg gjorde det når lillegutt var 2 mnd.... alene hjemme... klarte ikke gå på foten dagn etterpå-... ¨måtte få mamma til å hente meg... sambi var borte hele helga,,,,
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Jeg tråkket på en spiker i fjord sommer. Tok stivkrampesprøyte. Var en stund siden sist jeg hadde tatt, men vill ringt legevakta og hørt for sikkerhetskyld. Ja, tror grønnsåpe skal trekke ut skitt. Må legge til at den spikeren jeg tråkka på var på en bondegård, ikke særlig rent der da.
Spanskeflua Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Hvis det er mer enn 10 år siden siste stivkrampesprøyte må du ta ny. Kan godt vente til i morgen, trenger ikke å ringe legevakten.
Bettybu Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2008 Legevakt betyr båt mm.. Det gidder jeg ikke... Bondegård ja, Så etter svigerfars kattunger.... Stivkrampesprøyte har jeg vel fått en gang... Er mer enn 3 tiår... Får se an til morgendagen...
Spanskeflua Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Du må nok ha stivkrampesprøyte hvis det er 3 tiår siden sist!! Kan være skumle greier hvis det får utvikle seg.
Bettybu Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2008 Når får man vanligvis stivkrampesprøyte?? JEG er mer enn 3 tiår...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. juli 2008 #9 Skrevet 8. juli 2008 i 8 klasse er siste i følge vaksinasjonsprogrammet. eller var det 6.klasse? hm...
Spanskeflua Skrevet 8. juli 2008 #10 Skrevet 8. juli 2008 Det var på ungdomsskolen. Tro om det var BCG-sprøyten? Uansett ville du nok husket det om du hadde fått den for mindre enn 10 år siden, i 20-årene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå