Frøken Tredjegangs Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Tenker om vi får sent på natten, kan mannen min sove over på hotellet sammen med meg da??
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Ja klart det. Han kan ligge over uansett tid på døgnet,sånn var det hvertfall da jeg fødte ifjor. Vi måtte betale litt for den natta han låg der,men det var ikke mye.
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Hvis det er ledige dobbeltrom så kan han det ja Koster vel ca 300 pr natt med frokost, og 580 med fullpensjon tror jeg.
Joakims mamma, -2 dager Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Er det annet enn dobbelt rom der da? Det visste ikke jeg. Vi fikk 22.20 sist gang og var klare til å forlate føden ca kl 1 på natten. Da var mannen min utrolig gla for hotellet (vi fikk det siste ledige rommet, for det var babyboom den natta.) Da hadde vi vært på sykehuset fra kl 8 om morgenen, og han var ikke klar for å kjøre hjem..
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Jepp, er noen enkeltrom også, og de er visst bittebittesmå, får ikke inn en extra seng til far evt.. Er visstnok flergangsfødende som synes det er deilig med litt tid alene med ny baby enkeltrommene er beregna på
Joakims mamma, -2 dager Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Ok. Tror jeg styrer unna de. Det er jo ikke bare min baby og mannen min må jo være med. Men skjønner poenget.. Likte dobbelt rommene jeg. Kjempe fornøyd med oppholdet mitt der sist ja!!
☆twinkle twinkle Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 det er jo et vanlig hotell også så da må jo folk kunne bestille enkeltrom..Forretningsreisende osv... Vi har langt hjem så jeg håper han får sove der med meg visst jeg føder sent på natta...er visst ikke selvsagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå