☆Lille my* Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Nå er jeg så frustrert! Vi kjøpte nettopp en besafe izi combi 0-18 kg, men når pjokken sovner i den så bekker han hodet framover og ned på knærne sine (sprek) ! Dette liker jeg ikke! Fikk høre at acta graco duologic var mye bedre på dette, vi deponerte på den for å prøve den i en dag eller to! Nå har jeg montert den i bilen og den er så stoor! Den får kun plass i midten, men da har jeg jo så og si ingen sikt ut bakruta! Dette liker jeg heller ikke ettersom jeg kjørte opp for 3 dager siden! hehe! Desuten var acto stolen så ekkel, var vrient å justere den fra en stilling til en annen! Er det noen som vet av en bilstol som ikke er så stor, og som ikke er så bratt at hodet bekker framover når barnet sover? Er brio zento bedre en disse to kanskje? Er kun den jeg har hørt om foruten de to som er nevnt over=) Håper noen kan hjelpe meg!
~sjiraff~ Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Jo brattere stolen er i ryggen, jo tryggere er den. Det finnes puter som er laget for å ha rundt halsen til barnet slik at hodet ikke tipper fremover da de sovner.
☆Lille my* Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2008 Å! hmm! sånn nakkestøttepute man bruker når man skal sove i bil? hehe!
~sjiraff~ Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Ja nesten sånne, bare slik at tykkeste delen er foran, og festet er bak )
☆Lille my* Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2008 Hvor får jeg tak i dette da?=) Den besafe stolen ødelegger foresten setet i bilen også.
~sjiraff~ Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Vi kkjøpte det på babyshop. Ødelegger hvordan? Vi hadde den versjonen før combien, og setet vårt er ikke ødelagt?!
☆Lille my* Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2008 Vi har combi stolen=) Det er slike støttepinner eller noe som trenger ned i sessen i setet! er store hull der nå men mener jeg kom over en tråd her inne om en pute som kan legges under! var vist et kjent fenomen at det ødela setet. Men det driter jeg egentlig i så lenge stolen er sikker!
Minnie Mom Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 Vi slet også med samme problemet, at han han med hodet og hele overkroppen. Endte med at vi snudde han fremovervendt. Men har allikevel et par tips: Baby Shop selger en liten plastikkdings fra HTS som holder selene sammen, så de sitter tett inntil hverandre. Da vil ha kanskje ikke sige fremover. Og så anbefaler jeg denne på det varmeste: http://barnevognskilt.no/default.asp?wpi=PRODUCTS&pagecount=1&catId=41 Pute litt nedpå siden der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå