*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Kan en kombinere disse??? Tar allerede bringebærkapsler, men leste noe om den lakrisrot teen og lurte på om noen har erfaringer med begge??
litjpia06 og lillegutt08 Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 jeg drakk bringebærbladte ved sist graviditet men dajeg skulle ta lakrisrot-te holdt det med to kopper før fødselen satte igang.... Husk å ikke drikke lakrisrotte om du har høyt blodtrykk.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Jeg kombinerer. Har bare gjort det siden i går. Så sitter bare og venter på og få vondt.
LivK har født Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Prøver å kombinere, syns bare den teen smakte skikkelig vondt! Har bare orket en kopp til nå, tre dager siden. Får prøve igjen, kanskje;) Ser det er noen som har hatt suksess!
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2008 Ja..jeg er litt nervøs--fødte på under 3 timer sist..er redd for at ting skal rase avgårde...men har tenkt å vente en ukes tid med teen,,er 3 uker igjen enda.. fikk to uker før sist..da gjorde jeg ingenting annet enn å ta bringebærbladkapsler...
juli-prins:) Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Jeg våknet kl 6.00 i gåt med ca en time sammenhengende veer/rier, slimproppen gikk kl 12,,så roet det hele seg ned og frosavnt så i dag her jeg drukket 3 kopper med lakrisrot te.....føler det skjer noe mer nå,men vet ikke om det er mageknipe med kynnere eller om det er noe mer på gang...har gått med mensenmurring i hele går og i dag,pluss trykk i korsryggen:)
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2008 Oi så spennende da!!!! Da er det helt sikkert noe på gang..Når er terminen din da??
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 oppdater meg litt her nå..hva skal lakrisrot te hjelpe mot eller for ?
litjpia06 og lillegutt08 Skrevet 9. juli 2008 #10 Skrevet 9. juli 2008 Lakrisrot-te tas gjerne for å sette igang fødselen og fås kjøpt på helsekostbutikker. Det er mye omdiskutert da det kan føre til høyt blodtrykk og dermed også være skadelig. Da jeg gikk gravid for 2,5 år siden var det så mye diskutert at en gravid ble nektet å kjøpe det på helsekostbutikkene om vi forsøkte å kjøpe det der. Med andre ord, ikke noe for de med høyt blodtrykk eller fare for det.
babynr3(høygravid) Skrevet 9. juli 2008 #11 Skrevet 9. juli 2008 Hvor mange kopper kan vi ta til dagen da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå