Høst:-) Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Har hatt noen fryktelig vonde smerter i korsryggen i dag. De har kommet som små støt. Kjennes ut som å bli stukket av kniver. Går heldigvis ganske fort over. Har kommet til 38.uke. Hodet er på vei ned i bekkenet, men fortsatt bevegelig (sa jordmor i går). Noen som vet hva det kan komme av og evt hatt noe lignende? Kan det være press på nerver når hodet er i ferd med å feste seg? Eller kynnere? Har ikke hatt smertefulle kynnere tidligere.
LivK har født Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Hei! Jeg har hatt lignende smerter innimellom, tror ikke det er kynnere, magen min er ikke hard når det skjer. Fryktelig stikkende smerte, liksom med puls. Føler også at det er noen nerver som kommer litt i klem. Går heldigvis fort over. Kommer gjerne når jeg slapper av, helt rart og ligner ikke på noe jeg har opplevd før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå