Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt noen fryktelig vonde smerter i korsryggen i dag. De har kommet som små støt. Kjennes ut som å bli stukket av kniver. Går heldigvis ganske fort over. Har kommet til 38.uke. Hodet er på vei ned i bekkenet, men fortsatt bevegelig (sa jordmor i går). Noen som vet hva det kan komme av og evt hatt noe lignende? Kan det være press på nerver når hodet er i ferd med å feste seg? Eller kynnere? Har ikke hatt smertefulle kynnere tidligere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har hatt lignende smerter innimellom, tror ikke det er kynnere, magen min er ikke hard når det skjer. Fryktelig stikkende smerte, liksom med puls. Føler også at det er noen nerver som kommer litt i klem. Går heldigvis fort over. Kommer gjerne når jeg slapper av, helt rart og ligner ikke på noe jeg har opplevd før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...