noLadyjustME Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Lurer litt på hvor lenge det kan ta fra de går rundt bordet til de plutselig en dag finner ut de skal gå helt selv?? Ser at lillemann her er ikke redd og slipper seg ofte, men jeg kommer liksom ikke på det siden jeg ser han hele tiden... så, kan det være rundt svingen eller kan det og gå lenge? Han ble netopp ett år, og det gikk ganske kjapt mellom krabbing/reise seg/gå rundt bordet.. Hva med deres småttinger?
oesmamma Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Her synes jeg å huske at det tok noen mnd. Men det skal sies at han gikk når gan var 10 mnd da. Synes det virker som jo elre de er jo fortere går de fra et steg til et annet.. Han går når han er klar!
noLadyjustME Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2008 jaa, det er klart...syns det er så spennende!
pink1254788 Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Her begynte han å krabbe når han var 6 måneder, og reiste seg og gikk rundt bord og sånn nesten samtidig som han krabba. Men han har ikke begynt å gå på egenhånd før de siste dagene nå, og han er et år + noen dager
*mamma*til*markus* Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Gutten min reiste seg ved hjelp når han var 7 mnd.. gikk alene utenom å holde seg i noe når han var 9 mnd...
Marolla Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 hun reiste seg og gikk rundt bordet da hun var 8 mnd. Hn gikk uten støtte da hun var 11 mnd
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Her reiste han seg etter bordet 6,5 mnd (gikk muligens rundt det når han var 7 mnd), og gikk selv uten å holde seg når han var 9 mnd og 1 uke. Så det tok litt over 2 mnd Lykke til da, morsom tid
gullet kom 03.07.07 Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 gutten min reiste seg og gikk rundt borde da han var 7 mnd... men slapp seg ikke før han var 11 mnd... han er litt pysete og det er helt greit:)
Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 9. juli 2008 #10 Skrevet 9. juli 2008 Ca 1 mnd. Hun tok sitt første vaklende skritt uten støtte da hun var 11 mnd, og gikk helt fint uten støtte omtrendt akkurat på 1 årsdagen sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå