Gå til innhold

Andre som har lest noen av bøkene til MARIAN KEYES ??Anbefales!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker du sånn litt "sex and the city " opplegg, er dette bøkene for deg!!

Har lest "Sushi for nybegynnere" , "Engler i LA" og nettopp begynt på "Lucy Sullivan skal gifte seg".

Ikke noen "dype" bøker, men morsomme og veldig underholdene!!

Perfekt ferie og sommerlektyre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, hvis inger andre har lest bøkene hennes, vil jeg bare si : løøøøøøøøppppppppp og kjøøøøøøøøøøøøøøøpppppppppppp :)

Skrevet

Eg likte Sushiboka og Engler i LA. Enkel og grei sengelektyre etter ein lang dag med pensumlesing

Vannmelonen derimot var gruuuuuusom.

Skrevet

i know!!

kjempebra. holder på med engler i LA jeg nå, har lest vannmelonen + 3,4 andre jeg ikke kommer på akkurat nå.

har kjøpt meg lucy sullivan skal gifte seg så den står for tur:-)

joooo.....en sak har alltid 3 sider el noe i den dur.... var en av de andre.

var sushi for nybegynnere bra da?

Skrevet

og er uenig i at vannmelonen var grusom, kjempebra spør du meg:-)

Skrevet

Har lest alle sammen: De er kanonbra!

Skrevet

Klarte ikkje å fullføre vannmelonen ein gang eg. Hovedpersonen irriterte fletta av meg..... =) Eg får prøve dei andre du nevner i sommar. Trenger litt lesestoff til stranda som krever lite tenking.

Skrevet

Jeg syntes Sushi for nybegynnere var kjempebra, men likte Engler i LA endra bedre :)

Lucy Sullivan skal gifte seg ,er jeg så vidt begynt på.....men,den virker meget bra ;)

Skrevet

De er underholdene, men jeg vil ikke akkurat kalle det stor litteratur, hehe. Men det er jo ikke meningen heller. Jeg kjøper dem alltid på flyplasser, da er det greit å ha den typen bøker.

Skrevet

Likte "Anybody out there?", vet ikke hva den heter på norsk, fikk den til jul.. Litt cheesy til tider, men kurant koselitteratur.

Skrevet

Har lest flere av dem. Holder nå på med "en sak har alltid tre sider". Ikke akkurat høyverdig litteratur, men perfekt sommerlesning for de som ønsker noe lett og lesbart på reise eller i solstolen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...