The most famous Ludder Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Ole drittbrumm er en egoistisk liten drittbjørn med dårlig moral!!!!
ifie Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har alltid likt Ole Brumm, men nå når han er på absolutt alt, som du sier, så har jeg blitt litt lei, ja, og vi var enige om å holde oss unna alle Ole Brumm-tingene... Men så ble det slik at lille snupp fikk en stor fin bamse, som han forelsket seg hodestups i. Ole Brumm, så klart. Han klemmer den flat om natten og leker med den om dagen. Nå er det plutselig greit at det er et lite bilde av den bjørnen over alt
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 han er koselig han;)Sønnen min på 3 elsker ihvertfall:)
Blue Lady Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 "hater" han like mye som jeg hater snoopy, hello kitty ol på klær til barna
Januarjubel! Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Disney-Ole Brumm er en uting, jeg liker det svært svært dårlig. Litt fordi jeg har god smak og litt fordi jeg er litt åndsnobb;) Eller to sider av samme sak om du vil
___ Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Bøkene, de orginale, har jeg sansen for, men Disneyutgavene og filmene er forferdelige. Så lenge ungene liker dem skal jeg likevel greie å tollerere dem. Det finnes værre.
LapScouse Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 I forrige svangerskap HATET jeg Ole Brumm. Gav klar beskjed til alle at vi ikke ville ha noe med noe Ole Brumm på. Og heldigvis det fikk han ikke...! Har alltid hatt et "problem" med denne gule, sutrete bjørnen. Mens nå, i mitt andre svangerskap er det nesten motsatt, hehe. Har til og med dekorert veggene til gutten med Pooh gjengen! Men jeg tror det har noe med at han er veldig begeistret for dem.. så da er det vel greit da... Men jeg syns fortsatt at Pooh er en sutrete og egoistisk fyr, Nasse er bare patetisk og Tussi er en deprimerendes kjiping. Men så lenge minsten er happy så...!
The most famous Ludder Skrevet 8. juli 2008 #9 Skrevet 8. juli 2008 Hehe, nettopp! Og ingen av dem bryr seg om stakkars Tussi. Tragisk hele greien!
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 8. juli 2008 #11 Skrevet 8. juli 2008 Hater slanger jeg =0) men en søt liten bjørn har jeg ingen problemer med =0)Vi er heldige har i norge som ikke har annet å hate =0)
mammaen til Luca Skrevet 9. juli 2008 #15 Skrevet 9. juli 2008 Hater ikke Ole Brum akkurat, men foretrekker dødningeskaller. Tor det har noe med at Brum skal være så søt, men jeg vil ikke at gutten min skal være "søt" heller kul. Og at jeg må vel innrømme at jeg er litt goth'er også. Så min sønn har fått et stort dødningeskalle dekorert på veggen, gardiner, puter, pledd, myggnetting i sort med skaller på, teppe på gulvet. Var det noe mer da, tro? ja smokker og bodyer...Så når han bestemme selv, er han sikkert dritlet skaller... hihi...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. juli 2008 #16 Skrevet 9. juli 2008 dere er gærne alle sammen! Winnie the pooh er cool! hehehe. Tussi er den kuleste av alle, og minner mye om meg! *ler høyt*
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #17 Skrevet 9. juli 2008 Syns han er kosli jeg da:) Men vil helst ikke ha ting med han på... liker mer "anonyme" ting på pynt eller klær. Ikke kjendiser
viktorogmilla Skrevet 9. juli 2008 #18 Skrevet 9. juli 2008 Ole Brum er søt han, i bøker. Men liker ikke gule små bjørner på klær, utstyr og sånt. Ikke kompisene hans heller.
Sessa ruger igjen... Skrevet 9. juli 2008 #19 Skrevet 9. juli 2008 Er ikke overbegeistret, nei! Har ikke noe sansen for Ole Brumm på klær og interiør, er noe med at det blir for nusselig for meg. Hello Kitty er noe helt annet, DET digger jeg! MEN frøkna er veldig glad i supersnuserne og snakker masse om alle figurene, og jeg må innrømme at dersom hun først skal ha hang up på noe så er ikke supersnuserne så ille. Digger Tussi, jeg også! Herlig dyret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå