GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Når kan man egentlig se om det er en gutt eller jente? Er det andre her som ikke føler seg så gravide?
tkmp Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 hei..eg ska få vite kjønnet den 28 denne mnd hvis nurke ligger riktig..men eg føler meg ikkje mye gravid....går å tenker hele tiden på om deter noe der inne.......
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2008 Så spennede=) Ja, men du har vel fått litt mage? Skal på ul på torsdag da er jeg 12 uker på vei, men er redd for at det er noe galt, har j hørt hjerteslagende allerede =) men er litt bekymret vettu... Hunden min hoppet på magen min 2 dagerpå rad=( er redd for bebien er skadet=( Hunden mmin er liten da, men alikevel? =(
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Vi var på en tidlig ultralyd når jeg var 15+1 og da fikk vi vite at det var en gutt...Dette ble bekreftet på ord.ul 4 uker senere:)
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 jeg var på ul når jeg var 14 +5 og da så hun at d var en gutt.. og d stemmer fortsatt... er 24uker i dag....
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Jeg var på ul i uke 11 og legen sa med stor sikkerhet at dette var en gutt, jeg tror ikke helt på det før ord ul om 4uker.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 Jeg var på ul i uke 11 hos en ultralydspesialist, som sa det var gutt. Han viste oss den lille tissetassen, og den var kjempetydelig på bildene også! Men på ordinær UL var det sannelig en liten jente allikevel. JM sa at de ofte tar feil så tidlig. Men legen kan vel gjette! :-)
birrisj05.02.09 Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 Husk at fosteret er GODT beskyttet enda, så om hunden hoppet på deg, er det neppe noe å bekymre seg for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå