phantomet Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Idag har hele familien vært ute på tokt for å gjøre unna de siste gjøremålene før familien utvides med to medlemmer til torsdag... Vi kjørte til Sandvika, og skulle bare gjøre noen kjappe ærender, så bilen ble parkert i gaten utenfor storsenteret. Minstemann ble satt i vognen, fireåringen tuslet ved siden av meg, relativt diger med stor tvillingmage, mens mannen ordnet med parkeringslapp. Plutselig hørte vi et brak og kræsj...ca 1,5m bak oss så vi at det landet et tørkestativ...!!! Det lå i en haug på fortauet, og jeg ser ikke bort fra at bilen som stod parkert der(ikke vår) fikk noen merker, men jeg sjekket ikke dette nærmere. Stativet falt ned fra en balkong fire etasjer over over oss... Og damen som eide stativet stod bare og tittet ned i gaten uten å gjøre tegn til å hverken beklage hendelsen, eller komme ned for å hente det igjen.. Hun var kanskje flau, eller stresset pga det som var skjedd...men egentlig så hun mest sur ut fordi det "teite stativet hadde falt... Jeg orket ikke stoppe opp lengre enn nødvendig pga dårlig form og så helleringen grunn til skremme ungene med f.eks bli sint eller vise hvor forskrekket jeg ble...men det gikk noen tanker gjennom hodet mitt der jeg vagget videre bortover fortauet... Mannen ble stående litt, men vedkommende som eide stativet forsvant inn i leiligheten sin og viste seg ikke igjen. Stativet lå på fortauet fremdeles da vi kom tilbake til bilen vår en stund etterpå.
coscos Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Oj, oj, dette hørtes ikke bra ut. Det kunne jo virkelig fått fatale følger. Skjønner ikke helt hvordan noen klarer å få et klesstativ til å falle utenfor en balkong, med mindre det er veldig sterk vind, men da tar man jo sine forholdsregler og binder det fast. Skjønner godt at eieren var flau, men hun burde jo ha kommet ned og sjekket at det ikke hadde gjort noen skade, og rydde opp rotet sitt igjen. Du phantomet, jeg har litt dårlig samvittighet overfor deg. Ser jo at det nå blir KS allerede i morgen. Veldig spennende! Men, jeg skulle jo ha vært ute hos deg med en "liten leveranse". Sender deg en PM, jeg. Ønsker deg masse lykke til i morgen! Klem, klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå