grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 må gjærne komme med komentarer www.grysom.piczo.com
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Hei Gry! Var på siden din igår jeg, har du gjort noe siden da? siden din er veldig fin, det må jeg si.. Skulle ønske jeg også var like flink til å lage sånn side, har prøvd flere ganger, men det blir bare til at jeg glemmer det og det aldri blir noe..... Men uansett, utrolig fin side du har da;)
lillegulletvårt=) Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 kjempe fiin side altså...=)))ble sittende en stund og smile og se på de fine bildene dine =)))
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2008 Anette&PrinsenMarcus08 så hyggelig:) tusn takk har oppdatert litt på dagboken å mage bilde siden i går:P er hjemme om dagene sykemeldt så da har man slikt å føre.. hehe
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2008 lillegulletvårt=) Tusn takk:) gleder meg til å kunne legge ut bilder av skattn vår nå han kommer:)
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 hei:) kjempe fin side du har laget... viste ikke historien ang. hvor vanskelig det har vert for dere å få spiren til å sitte, men tenk nå er det ikke lenge igjen:) lykke til videre:)
Ladybug~N&E Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 kjempefin side;) dritmisunnelig på den store magen din!! ellers var det mange fine bilder av andre ting også t.o.m. av termometeret og oppbevaringsboksene til mm! greit å ha dokumentasjon på alt man har anskaffet;) jeg tok ikke bilder av en dritt jeg så antar det er bedre å knipse vilt rundt seg enn å la kameraet ligge i skuffen. har lest historien din også. godt det endelig gikk seg til! vi sleit masse selv i noen år men endelig løsnet det for oss også nå skal vi i gang med nr. 2 snart! lykke til videre. nå har du gullskatten din snart her og du har sååå mye å glede deg til! både fødsel og alt det andre som hører med;)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 Hei hei:) Titter litt innom fra 2.tri...Har en og en halv uke igjen før jeg hører til her:) Synes siden din er kjempefin. Lurer på hvem som har skrevet det om "hei mamma" som du har med bildene dine? Var kjempefint:) fikk tårer i øynene:)
morinovember Skrevet 10. juli 2008 #10 Skrevet 10. juli 2008 Flott side! Hvor har du kjøpt stellebordet som du hadde bildet av?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 10. juli 2008 på babycomfort er av merket stokke
Isalita Skrevet 10. juli 2008 #13 Skrevet 10. juli 2008 Hei Gry Jeg er innom sida di med jevne mellomrom, og jeg ser jo nå at den er oppdatert. Dere har et kjempefint hjem, og du har tatt så mange fine bilder. Jeg unner dere sååå at dette går fint, men nå er du så langt på vei, og har slik en sterk gutt i magen, så det bør ikke være noen tvil. : ) Du har en flott mage, det var spesielt fint det bildet fra båtturen, du ser så lykkelig ut på det. ;o) Gleder meg til flere oppdateringer. Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå