Esther30 Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Barnet vårt begynner i barnehage 100% plass 4. august. vi får nå kontantstøtte. Men lurer på hvor lenge vi får den. får vi utbetalt til og med den 27 august? eller er siste utbetaling nå i slutten av juli?? Håper på svar!
Pittamitta Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Vi fikk faktisk ut august ifjor..Kan hende dette varierer fra kommune til kommune.Er vel noe med at det blir mye arb å regne ut nøyatig hva alle skal ha når de starter i bhg litt forskjellige tider i august.Like greitt å dra alle under "en kam",og betale ut den mnd.
♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 vår sønn begynner og i bhage 4 august, hu på nav her i sandnesn sa at eg får betalt for august og.... d var til og med mnd barnet begynenr sa hu.. ta en tlf i morgen å meld fra om bhage og så spør du;)
Esther30 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2008 Tusen takk for svar! Mener også jeg har hørt at man får ut den mnd barnet begynner i barnehage. men må jo melde ifra at hun begynner i barnehage så da skal jeg undersøke samtidig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå