Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 trenger litt tips fra erfarne damer - ønsker barn igjen etter 2-4 år, vil derfor ikke ha noe som MÅ sitte i min. 3 år osv, eller som vil påvirke syklusen i 1.-2 år etter det er fjernet - ikke P-piller, jeg blir hormonell og får utrolig migrene. Noen tips? Ja, jeg skal spørre legen om dette og vil bare høre hva andre velger også. Og nei, null sex er heller ikke et alternativ så må jeg si kondom ikke er aktuelt hver gang vi skal ha sex i så mange år heller.. Finnes det håp?=P
Edelweis Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 du kunne prøve deg på p-stav. en sånn myk gummi stav, kjempe liten som blir satt in under huden i armen din. den kan du fjerne når du vil og den påvirker ikke syklusen din. svigerinnen min ble gravid på 2 forsøk etter å ha tatt den ut. =) tror det blir en slik en på meg denne gangen også=)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 takk for tips. Har tenkt på det, MEN hørt av bekjent som bruker det, at enten funker det drittdårlig, eller kjempebra! liksom enten eller, er en sjanse man tar da. Det er vanskelig, en jungel av forskjellige metoder. Tenkt på hormonspiral.. men da blir vel dette problemet med å få barn igjen??
Edelweis Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 hormonspiral fungerer på samme måte som p-piller og p-stav har jeg hørt. at man kan bli gravid igjenn like etterpå? men ikke vet jeg. jeg tørr ikke sette inn spiral i frykt for at jeg skal reagere på den å gå med konstant mens. min mor og flere jeg vet av har gjort det. men har ikke hørt noe negativt om p-staven egentlig jeg da, så tenkte jeg skulle satse på den. men, skal selvfølgelig rådføre meg med legen om forskjellige muligheter først=) lykke til på markedet.
AndreVonDrei Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Hvis ikke du tåler p-piller er det en stor sjanse for at du vil reagere på de andre p-preparatene og. Jeg kommer til å gå for kobber-spiral, for jeg har prøvd alt (reagerer på alt som er av p-ting) og den var den minst ille av alle prevensjonsondene .-p. Ellers kan du jo prøve de østrogenfrie p-pillene. Vet endel anbefaler de. Jeg fikk blødninger heeeeeeeele tiden av de, men det er visst ikke veldig vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå